مهدی صبایی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

پرکردن جای بزرگانی همچون پرویز پورحسینی کار آسانی نیست

مهدی صبائی بازیگر سریال «از سرنوشت» گفت: بنده افتخار همکاری با مرحوم پورحسینی را در سریال «میکائیل» داشتم و ایشان بسیار انسان متین، فهیم و کاربلدی بودند و پرکردن جای این عزیزان کار ساده ای نیست.

مهدی صبائی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پرسون، پیرامون آخرین وضعیت فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: سریال «ایل دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی را از شبکه یک سیما در حال پخش داشتم که ماه گذشته به پایان رسید و بنده در این سریال که به سال 57 و اوایل جنگ باز می گشت، نقش منصور را ایفا می کردم.

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان را از شبکه دو سیما و همچنین یک فیلم سینمایی با عنوان « جمعه دو بعد از ظهر» را به کارگردانی پروانه زاهدی و تهیه کنندگی پویا پورمعانی در شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین، در حال پخش دارم.

بازیگر سریال «ازسرنوشت» در خصوص این سریال اظهار کرد: سریال «از سرنوشت» در سه فصل تولید شده است و دو فصل اول را آقای محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان را به صورت مشترک جلوی دوربین بردند، که بنده در هر سه فصل با سه مقطع زمانی و سه گریم متفاوت به ایفای نقش پرداخته ام.


بیشتر بخوانید؛

گفتگو با پرویز فلاحی پور: منتقدان «خانه امن» را نقد کنند/ توقف فیلمبرداری ها تصمیم درستی نیست
گفتگو با رامین ناصر نصیر: کار کودک همانند حرکت بر روی لبه تیغ است
گفتگو با سید مهرداد ضیائی: به جای حمایت، مطالبات بازیگران را پرداخت کنند / حرص و طمع نباشد اوضاع تئاتر بهتر می شود


وی در ادامه پیرامون نقش خود در سریال «از سرنوشت» عنوان کرد: در این سریال بنده شخصیت بابک و خانم فریبا نادری نقش همسر من را داشتند و ما در این سریال بنا به دلایلی بچه دار نمی شویم و سهراب قصه با بازی کیسان دیباج را از پرورشگاه به خانه می آوریم و جدایی سهراب از دوستش هاشم در پرورشگاه مشکلاتی را به همراه دارد که در داستان مشاهده خواهیم کرد.

صبائی در همین راستا افزود: شخصیت بابک یک شخصیت به شدت دو پهلو است، در ظاهر شخصیت شاد و بسیار پرانرژی است اما در باطن انسان بسیار عمیقی است و این برای من بسیار حائز اهمیت و جالب بود، بنده در این سریال همانند سریال «دلدادگان» منوچهر هادی تنها بازیگری بودم که هر سه رده سنی جوانی، میانسالی و پیری را خودم ایفا کردم.

این بازیگر سینما در خصوص دلیل پذیرش نقش تصریح کرد: بنده از طرف آقای تحویلیان به پروژه دعوت شدم و پیش از این نیز با آقای تحویلیان سابقه همکاری داشته ام و به عقیده بنده ایشان یک تهیه کننده بسیار باسواد و کاربلد هستند و بر کارشان اشراف کامل دارند.

بازیگر سریال «بدون شرح» پیرامون تجربه همکاری با محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان اظهار کرد: تجربه کار با آقایان بذرافشان و خردمندان عالی بود، هرچند که نقش بنده در فصل اول و سوم که با آقای خردمندان همکاری داشتم بیشتر از فصل دومی بود که درخدمت آقای بذرافشان بودم.

وی در همین راستا ادامه داد: آقای خردمندان خیلی کارگردان باهوش و پیشنهاد پذیری است و در ابتدای پروژه به بنده اعتماد کردن و خداروشکر در پایان کار نیز از این همکاری خیلی راضی بودند و انشالله اگر مجدد پیشنهاد کاری باشد با افتخار با ایشان همکاری خواهم کرد.


بیشتر بخوانید؛
گفتگو با علیرضا استادی: ضربه مهلک کرونا بر بدنه هنر/ هنرمندان به سختی امرار معاش می‎کنند
گفتگو با مهوش صبر کن: در ایام کرونایی هیچ حمایتی از هنرمندان صورت نگرفته است


بازیگر سریال«روزگار جوانی» در خصوص بازخورد مخاطبین نسبت به سریال «از سرنوشت» گفت: بازخوردها خوب بود و مردم کار را دوست داشتند مخصوصاً فصل اول که شخصیت ها کوچکتر بودن با استقبال بیشتری مواجه شده بود.

وی در همین راستا افزود: البته من بازخورد مردم را از فضای مجازی دنبال نمی کنم، چون فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارم و بیشترین بازخورد را در خیابان ها از مردم می گیرم و همیشه از بازخورد مردم در خیابان ها متوجه دیده شدن و اثرگذاری کار خواهم بود.

این بازیگر سینما در پایان با ابراز تاسف نسبت به درگذشت هموطنان مان علی الخصوص جامعه هنری خاطر نشان کرد: از همین جا با تاخیر درگذشت استاد پرویز پورحسینی را به جامعه هنری و خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم و برایشان آرزوی صبر می کنم، درست است که ما آدمها یک روز میاییم و یک روز میرویم اما مرگ در این روزها هم بسیار سخت و دردناک است، زیرا حضور در مراسم های ختم باعث تسلی خاطر بستگان متوفی می شود، اما در این ایام کرونایی متاسفانه شرایط حضور در مراسم ها نیز از بستگان گرفته می شود و به عقیده من افرادی که در این روزها فوت می کنند به نوعی غریبانه خداحافظی می کنند و خانواده آنها در سوگ عجیب می نشینند.

وی در همین راستا ادامه: بنده افتخار همکاری با مرحوم پورحسینی را در سریال «میکائیل» داشتم و ایشان بسیار انسان متین، فهیم، دوست داشتنی و کاربلدی بودند و وقار و آرامشی که ایشان در بیان، گفتار و رفتارشان داشتند برای بنده یک کلاس بازیگری بود، انشالله هنرمندان کمی مراقبت بشتری نمایند، زیرا از دست دادن هنرمندان این چنینی خیلی دردناک است و پرکردن جای این عزیزان در عرصه هنر کار ساده ای نیست.

223019

مطالب مرتبط