مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

نشست تخصـصی سواد فضای مجازی ویژه طلاب اهل‌سنت کردستان برگزار می شود

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری نشست تخصـصی سواد فضای مجازی ویژه طلاب اهل‌سنت کردستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، کمال گرامیان، مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز در جمع خبرنگارن با تایید این خبر بیان کرد: این نشست های تخصصی برای آشنایی بهتر و تخصصی تر طلاب و روحانیون اهل سنت این استان برگزار می گردد.

گرامیان در ادامه سخنان خود بیان داشت: یکی دیگر از اهداف برگزاری چنین نشست تخصصی موضوع مدیریت رسانه و فضای مجازی در خانواده در عصر کرونا می باشد.

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: تدریس این کلاس های آموزشی را دکتر صالح اصغری، مسئول مرکز سواد فضای مجازی سازمان سراج به صورت ویدئو کنفرانس برعهده خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

فضای مجازی و اینترنت تیغ دو لبه است/ لزوم تقویت سواد رسانه ای در بین خبرنگاران

آموزش کمکهای اولیه به یزدی ها از طریق فضای مجازی


وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: مهلت ثبت‌نام در نسشت ها تخصـصی با موضوع مدیریت رسانه و فضای مجازی در خانواده در عصر کرونا ویژه طلاب و روحانیون اهل‌ سنت تا 17 آذر ماه جاری خواهد بود.

مسئول امور فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ادامه داد: همچنین علاقمندان برای حضور در این نشست ها می توانند برای ثبت‌نام در این دوره به لینک https://b2n.ir/310402 مراجعه نمایند.

گرامیان با اشاره به اینکه شرکت در این دوره برای طلاب اهل سنت به صورت رایگان می باشد، بیان داشت: برای شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر شرکت در این دوره صادر می شود./ انتهای پیام

آیین مهر ـ استان کردستان

222642