تهدید رییس شورای اسلامی دیواندره؛

جاده ترانزیتی شهر را مسدود می کنیم

رییس شورای اسلامی دیواندره در اعتراض به بی توجه مسئولان متولی تهدید به مسدود کردن جاده ترانزیتی این شهر کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان،عدم پاسخ به مکاتبات شورای شهر دیواندره از توابع کردستان باعث واکنش تند رییس این شورا شده است تا جایی که فریدون آقایی؛ رییس شورای شهر دیواندره تهدید به بستن جاده ترانزیتی این شهر کرد.

آقایی علت این تصمیم گیری را عدم توجه مسئولان مربوطه به وضعیت نامناسبت جاده تزانزیتی این شهر اعلام کرده است.

رییس شورای اسلامی دیواندره در این باره می گوید: برای اصلاح و ترمیم این جاده تاکنون مکاتبات بسیاری با مسئولان و متولیان امر داشته ایم ولی هیچ یک از پیگیری های ما نتیجه بخش نبوده است.

آقایی ادامه می دهد: بی شک اگر دولت قیر مورد نیاز برای ترمیم این جاده را در اختیار ما قرار ندهند، لاجرم مجبور به انجام این کار خواهیم بود.

رییس شورای اسلامی شهر دیواندره افزود: روزانه به طور متوسط بیش از صدها کامیون و... از جاده خراب این شهر عبور می کنند که نه تنها سودی برای مردم این منطقه ندارند بلکه ارمغان آنها تنها گردوخاک، سروصدا و نابودی آسفالت و زیرساخت های می باشد و این موضوع مورد انتقاد شهروندان است.


بیشتر بخوانید:

جاده ساحلی گناوه - بوشهر مسدود شد

افزایش ۹.۲ درصدی تردد در جاده‌های کشور/برف و باران در محورهای ۹ استان


وی تاکید می کند: از شهردار و فرماندار دیواندره و حتی استاندار محترم کردستان درخواست داریم که قیر مورد نیاز را در اختیار ما قرار دهد تا بیشتر از این مردم این شهر دچار مشکلات عدیده که معلول این جاده خراب می باشد، نشوند.

رییس شورای شهر دیواندره عواقب بی توجه به این درخواست را بر عهده شهرداری و فرمانداری این شهرستان دانست.

براساس این گزارش، جاده تزانزیتی شهر دیواندره در محل تردد کامیون و ماشین آلات سنگین قرار دارد و بالا بودن این ترافیک عبور و مرور موجب از بین رفتن آسفالت و حتی زیرساخت های موجود شده است به نحوی که بسیاری از مردم این منطقه به ویژه محلات نزدیک به این جاده به علت آلودگی صوتی، گردوغبار و... آرامش خود را کاملا از دست داده اند./انتهای پیام

عباسعلی ـ استان کردستان

222583

مطالب مرتبط