با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دیواندره؛

انتصاب اولین شهردار «هزارکانیان»

با حضور فرماندار و مسئولان دیواندره اولین شهردار شهر تازه تاسیس هزارکانیان این شهرستان منصوب شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، با حضور جمال ارشدی، فرماندار دیواندره و سایر مسئولان شهرستان مراسم معارفه اولین شهردار شهر تازه تاسیس «هزارکانیان» برگزار گردید.

در این مراسم، فرماندار دیواندره عنوان کرد: مردم یکی از اصلی ترین ارکان توسعه و ایجاد امنیت در هر منطقه ای هستند و باید همیشه به جایگاه مهم مردم توجه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان دیواندره در ادامه افزود: از سوی دیگر باید گفت که ایجاد امنیت اقتصادی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی هم نیازمند حضور و تعامل مردم است.

وی بیان کرد: کشور ما نیروی های انسانی توانمندی دارد که می توانند در همه زمینه ها تاثیرگذار باشند بنابراین بایسته است که از ظرفیت جامعه در پیشبرد کارها به نحو احسن استفاده شود.


بیشتر بخوانید؛

دانش آموزان بی بضاعت دیواندره ای صاحب گوشی های هوشمند شدند

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در دیواندره/ اعتراف به 12 مورد سرقت


ارشدی با اشاره به اینکه استفاده درست از فرصت ها جزو شاخص های مدیریت شهری است، بیان کرد: اولین ویژگی برای یک مدیر شهری، قدرت انعطاف وی در برابر مردم می باشد زیرا اگر مدیر انعطاف نداشته باشد موفقیت حاصل نمی شود، لذا شهردار باید در تصمیم گیری ها ثبات داشته باشد.

فرماندار شهرستان دیواندره ادامه داد: بخشی از درآمدهای شهرداری از عوارض تامین می شود مردم باید در این زمینه با شهرداری همکاری کنند و شهردار هم باید به فکر ایجاد درآمد پایدار و منبع درآمدی جدید باشد.

ارشدی در پایان سخنان خود گفت: برای کمک به شهرداری ها از منابع شهرستان 10 میلیارد ریال به شهرداری هزارکانیان، 10 میلیارد ریال به شهرداری زرینه و 30 میلیارد ریال به شهرداری دیواندره اختصاص داده شده است.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم، معارفه «ایوب مرادی» به عنوان شهردار شهر هزارکانیان برگزار گردید.

عباسعلی ـ استان کردستان

222344