فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

شهادت، بزرگترین مزد خداوند به کسانی است که در راه خدا کار می کنند

سردار سید یوسف مولایی با تاکید بر اینکه هر کسی برای خدا کار کند و اخلاص داشته باشد بی شک خداوند مزدش را می دهد، گفت: شهادت بزرگترین مزدی است که خداوند به کسانی می دهد که در راه خدا کار می کنند و دل در گرو اسلام دارند.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، سید یوسف مولایی ضمن تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند حوزه دفاعی و هسته ای کشورمان به مردم ایران، اظهار کرد: این شهید به آرزویش رسید و هر کسی برای خدا کار کند و اخلاص داشته باشد بی شک خداوند مزدش را می دهد و شهادت بزرگترین مزدی است که خداوند به کسانی می دهد که در راه خدا کار می کنند و دل در گرو اسلام دارند.

وی یادآور شد: ورود دشمن به عرصه های علمی و هدف قراردادن دانشمندان کشورمان، اظهار داشت: دشمن امروز فهمیده که اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد پیروز و موفق باشد باید در عرصه علمی بدرخشد بنابراین به عرصه های علمی و هدف قراردادن دانشمندان کشورمان ورود کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «علم سلطان است»، برای اینکه در تمام عرصه ها موفق باشد باید در حوزه علم پیشرفت کند که در واقع ما را بی نیاز به دشمن می کند.

مولایی ادامه داد: آنچه که امروز نشان می دهد و دانشمندان ما هدف قرار می گیرند به این معنی است که دشمن بسیار عصبی و ناراحت است و بغض و کینه دارد و خداوند می فرماید به دشمن بگو عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

وی اضافه کرد: دشمنان در سال های آتی، شاهد پیشرفت ها و موفقیت های روزافزون انقلاب اسلامی در عرصه های علمی مختلف خواهند بود پس این نوع کینه توزی ها، ما را تسلیم نخواهد کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تاکید بر اینکه شهید فخری زاده در عرصه های مختلف دارای توانمندی هایی بوده، گفت: ایشان پروژه های متنوعی و متکثری داشته و آخرین آن در مبارزه با کرونا و ساخت کیت تشخیص بیماری کووید ۱۹ بود که بیان کننده فعالیت این شهید در عرصه های مختلف است و نشان می دهد برای خدمت می توانند در هر عرصه ای ورود کرد.

222313