صدرنشینی لیگ برتر والیبال به سپاهان رسید

تیم والیبال سپاهان با پیروزی مقابل سایپا صدرنشین لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال عصر امروز (یکشنبه) با ۲ مسابقه به پایان رسید. در این مسابقات تیم‌های سپاهان و هراز حریفان خود را شکست دادند.

در خانه والیبال تهران، سپاهان با نتیجه سه بر یک مقابل تیم سایپا به پیروزی رسید. ست‌های اول، دوم و چهارم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ به سود شاگردان رحمان محمدی‌راد رقم خورد و سایپا فقط در ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

سپاهان با این پیروزی و البته با توجه به استراحت تیم‌های اول و دوم جدول، ۲ پله در جدول صعود کرد و با ۱۰ برد و ۲۹ امتیاز در رده نخست قرار گرفت. سایپا هم با ۸ برد و ۲۵ امتیاز همچنان در رده چهارم باقی ماند. تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه هم که در این هفته استراحت داشتند، یک پله پایین‌تر آمدند و به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در مسابقه همزمان که در سالن فدراسیون برگزار شد، هراز آمل با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری قزوین پیروز شد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به سود شاگردان بهروز عطایی رقم خورد.

هراز با این نتیجه با کسب ۸ برد و ۲۳ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت. شهرداری قزوین هم با تحمل هشتمین باخت فصل، با کسب ۳ برد و ۸ امتیاز در رتبه یازدهم باقی ماند.


بیشتر بخوانید؛

شکست صدرنشین لیگ برتر والیبال مقابل سایپا

فولاد سیرجان به صدر جدول لیگ برتر والیبال بازگشت


نتیجه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال

شهداب یزد ۳ - خاتم اردکان یک

پیکان تهران یک - هورسان رامسر ۳

آذرباتری ارومیه یک - راه‌یاب ملل کردستان ۳

شهرداری گنبد صفر - شهرداری ورامین ۳

سپاهان اصفهان ۳ - سایپا تهران یک

هراز آمل ۳ - شهرداری قزوین صفر

منبع: ایرنا

222249