سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش بوستانِ بهارستان مطرح کرد:

اتمام حجت با باشگاه داران متخلف در ایام کرونا

فلاح رئیس اداره ورزش و جوانان بخش بوستان شهرستان بهارستان از برخورد جدی با باشگاه داران متخلف در محدودیت های کرونایی و معرفی به مراجع قانونی خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، رضا فلاح گفت: تعطیلی باشگاه ها همچون سایر مکان های ورزشی براساس دستور وزارت ورزش و شبکه بهداشت و درمان است و همه باید تابع قانون باشند.

وی اضافه کرد: همه در برابر قانون مسوول هستیم و این تصمیم در راستای حفظ سلامت ورزشکاران و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

فلاح در ادامه افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی باشگاه داران تا کنون 8 باشگاه ورزشی در سطح بخش بوستان اقدام به جمع آوری باشگاه نموده اند اما همه باید تابع قانون و مصوبات ستاد ملی کرونا باشیم و بپذیریم که سلامت عمومی جامعه مقدم برهر چیز دیگری است و براساس مصوبات ستاد کرونا در حال حاضر فعالیت باشگاه های مسقف، غیر قانونی است.

وی در ادامه افزود: باشگاه‌های پربرخورد در بخش بوستان، حداقل یکبار پلمپ شده اند اما متاسفانه تعدادی از این افراد، خودسرانه اقدام به فک پلمپ می کنند و دوباره فعالیت را از سر می گیرند که برای آخرین بار هشدار می دهیم به باشگاه داران که تابع قانون باشند چرا که ستاد کرونا، اداره ورزش و جوانان را به عنوان متولی امر ورزش پاسخگو در مقابل فعالیت غیر قانونی آنها می داند؛ با این حساب معرفی به مراجع قضایی تنها راهکار باقی مانده برای حل مشکل می باشد.

وی در پایان عنوان کرد: در سطح بخش بوستان تعدادی از باشگاه ها رعایت کرده و فعالیتی ندارند که جای تشکر دارد. اما از طرفی از کلیه ورزشکاران و خانواده های محترم می خواهیم که در زمینه مقابله با کرونا همکاری کنند و اجازه ندهند فرزندانشان به باشگاه مراجعه کنند، چرا که براساس نظر کارشناسان، حضور در باشگاه ها و استفاده از وسایل ورزشی یکی از راه های پخش ویروس کروناست و همه باید این موضوعات را جدی بگیریم .

مهدیزاده_ استان تهران

222054