به گزارش سایت خبری پرسون، در لوحی صادره از سوی ببران مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از شرعیاتی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد در خصوص کسب رتبه دوم در بخش تبلیغات قدردانی شد.
در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۳۲ شرکت در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگسازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانهای"، "ارتباط با رسانهها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه"، "مدیریت و برنامهریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" صورت گرفته است.
انتهای پیام/