معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

فوتی های همدان از مرز یک هزار نفر گذشت

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: یک هزار و ۹۹ نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان فوت شده اند.

منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹۸ نفر بیمار سرپایی با علائم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا به بیمارستان های استان مراجعه کرده اند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۱۴۹ نفر بیمار کرونا در بیمارستان ها و ۱۸ نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و حال ۵۰ نفر نیز وخیم اعلام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ مورد بیمار جدید کرونایی گزارش شده است گفت: ۱۳ مورد فوتی جدید در شبانه روز گذشته و از ابتدا تاکنون یک هزار و ۹۹ مورد فوتی کرونایی به ثبت رسیده است.

کرمی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان همدان ۸ هزار و ۱۶۴ مورد بیمار کرونایی داشته ایم .

وی در خصوص وضعیت کووید ۱۹ در شهرستان های استان نیز تصریح کرد: ۲۵۱ نفر در شهرستان اسدآباد، ۴۷۲ نفر در بهار، ۳۰۲ نفر در رزن، ۱۳۸ نفر در فامنین، ۴۹۴ نفر در کبودراهنگ، یک هزار و ۹۵۴ نفر در ملایر، ۳ هزار و ۱۷۷ نفر در همدان و۲۱۴ نفر از خار ج از همدان به کرونا مبتلا شده اند.

کرمی تاکید کرد: باتوجه به فصل پاییز و میزان ‌ماندگاری ذرات تنفسی معلق در هوا، رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و دوری از اجتماعات همچنان باید مورد توجه مردم باشد.

منیژه فرهانپور - استان همدان

220753

مطالب مرتبط