مدیر مرکز مدیریت راههای کشور؛

6 جاده مسدود است / برف و باران در جاده های 3 استان

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران از روز 25 آبان تا 27 آبان 99 از ساعت 6 صبح تا 17 مسدود است و تردد از طریق محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

وی اضافه کرد: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای کندوان، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه ها همچنین از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

برف و باران در جاده های 3 استان

آشوری با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان کرمان و بارش باران در برخی از محورهای استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان خبر داد.

محور کندوان فردا 25 آبان از ساعت 6 صبح مسدود است

وی تصریح کرد: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران از روز 25 آبان تا 27 آبان 99 از ساعت 6 صبح تا 17، به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت در کیلومتر 35 تا 55 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

کاهش 6.5 درصدی ترافیک جاده ها در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه ها اضافه کرد کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2245 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 6.5 درصد کاهش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

ثبت 109 هزار تردد در آزادراه‌ کرج-تهران در شبانه روز گذشته

آشوری اظهار کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه کرج-تهران با بیش از 109 هزار تردد، ثبت شد و پس از آن آزادراه‌ قزوین-کرج با حدود 96 هزار تردد و آزادراه‌ کرج-قزوین با بیش از 91 هزار تردد پرترددترین جاده کشور بود.

انسداد 6 جاده به دلیل نبود ایمنی

وی با بیان اینکه در حال حاضر کماکان جاده فرعی شمشک - دیزین، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، به دلیل کاهش ایمنی مسدود است، گفت: همچنین محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده شهداد - نهبندان و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

منبع: فارس

210517

مطالب مرتبط