فوتسالیست قمی؛

روایت فوتسالیست برجسته قمی از کرونا

فوتسالیست ملی پوش قمی از دوران قرنطینه بیماری کرونا گفت.

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، علیرضا وفایی عنوان کرد: پس از گذراندن دوران قرنطینه و درمان اکنون حال مساعدی دارم و منتظر آزمایش PCR هستم تا مطمئن شوم ویروس کرونا از بدن من کاملا خارج شده است.

وی افزود: ویروس کرونا که جان بسیاری از هموطنان عزیزمان را گرفته است با کسی شوخی ندارد و ورزشکار و غیر ورزشکار نمی شناسد، از هموطنان عزیز خواهش می‌کنم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی در کاهش این اپیدمی اثر گذار باشند.

فوتسالیست قمی اظهار کرد: پس از مثبت شدن تست کرونایم برای درمان این بیماری دوران قرنطینه را پشت سر گذاشته ام؛ اگر چه روزهای سختی پشت سر گذاشتم اما به لطف خدا اکنون حال مساعدی دارم.

وی افزود: پس از انجام تست و اطمینان از بهبودی کامل به تمرینات گیتی پسند اضافه خواهم شد.

وفایی در رابطه با نماینده فوتسال استان قم در لیگ برتر نیز گفت: تیم قم خیلی جوان تر شده ولی جوانان قمی همیشه نشان داده اند که از استعداد بالایی برخوردار هستند و اگر به آن ها میدان داده شود بازی های خوبی به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: جوانان قمی با کسب تجربه و انجام بازی در لیگ برتر در سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تصریح کرد: مجموعه گیتی پسند بسیار حرفه ای عمل می‌کند و در روزهایی که کمتر کسی برای ورزش پول خرج می‌کند با اموال شخصی خود ‌تیمداری می‌کنند.

وی افزود: بلاتکلیفی لیگ برتر فوتسال موضوع خوبی نیست؛ در صورتی که بیشتر رشته های ورزشی فعالیت های خود را آغاز کرده‌اند امیدواریم تکلیف فوتسال هم بزودی مشخص شود.

منبع: ایسنا

210476