به گزارش پرسون؛ مدیر بیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی با اشاره به خرد بودن حق بیمههای انواع زیر رشتههای این گروه بیمهای، تاکیدکرد: این مهم جزء با تلاش شبکه فروش و تعامل همکاران شعب سراسرکشور نمی توانست محقق شود.
محبوبه ضیاءفروغی آموزش شبکه فروش، شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در برطرف کردن چالش های پیش رو در امر بازاریابی و فروش و ایجاد انگیزه برای رقابت در صنعت بیمه را از جمله ابزارهای تحقق این موفقیت برشمرد.
وی افزود: بیمه نامههای مسئولیت بعد ازبیمه نامههای تکمیل درمان وشخص ثالث، سومین رشته با ضریب خسارت بالا درصنعت بیمه محسوب می شوند به همین دلیل فروش بیشتر توام با کنترل خسارت، جز از طریق شناسایی، کنترل و مدیریت ریسک امکان پذیرنخواهد بود.
وی گفت: ضریب نفوذ رشته های بیمه مسئولیت در جامعه در مقایسه با سایر رشته های بیمه ای بسیار ناچیز است، بیمه های مسئولیت بیمه هایی با ماهیت حقوقی هستند.
ضیاءفروغی افزود: افراد چنانچه در صورت انجام و یا ترک فعل به دیگران زیانی وارد کنند مسئول جبران خسارات وارده هستند، بنابراین با آگاهی آنها به مسئولیت های خود در تصدی انواع مشاغل، میتوان شاهد رشد سهم این رشته در صنعت بیمه بود.
وی همچنین با اشاره به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و مکان های عمومی و تفریحی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: این امر نه تنها زیان قابل توجهی را به صاحبان مشاغل مرتبط با فعالیت های مذکور واردکرد، بلکه صنعت بیمه نیز تحت تاثیر قرار داد.
مدیربیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی گفت: در راستای افزایش فروش، سیاست شرکت بیمه تجارت نو ارائه سرویس و خدمات مطلوب و مناسب در زمان بروز خسارت به مشتریان است.
وی اظهارداشت: در این شرایط، تنها با شناسایی و ارزیابی مناسب ریسکها و آموزش رعایت اصول ایمنی متناسب با فعالیت مشاغل به بیمهگذاران، میتوان زیان وارده به شرکتهای بیمهای در این حوزه را مدیریت کرد که نسبت خسارت پایین بیمههای مسئولیت، مهندسی و انرژی در تجارتنو موید این موضوع است.