نماینده کاشمر:

رفع مشکلات کشور به همت مسوولین بستگی دارد نه انتخابات آمریکا

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا گفت: سیاست‌های مجلس شورای اسلامی نسبت به ترامپ و جوبایدن هیچ تفاوتی با هم نخواهد داشت.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین با بیان اینکه از نظر جمهوری اسلامی ایران ترامپ و بایدن هیچ تفاوتی با هم ندارند، اظهار کرد: وضعیت ایران ارتباطی با انتخابات آمریکا ندارد.

وی افزود: اگرچه برخی برای رفع مشکلات کشور منتظر رأی آوردن بایدن بودند اما در واقع مشکلات کشور ما به یک جو همت مسئولین بستگی دارد نه به یک جو بایدن، اگر تلاش کنند قطعاً شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نه انتخابات آمریکا به ایران و نه انتخابات جمهوری اسلامی ایران به آمریکا ارتباطی دارد، این‌ها مناسبات سیاسی کشورهای خودشان است و نباید در مناسبات داخلی کشورهای دیگر دخالتی داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تفاوت چندانی میان ترامپ و بایدن نیست، افزود: ما باید بدون اینکه برایمان مهم باشد چه کسی در آمریکا رئیس جمهور است برای رفع مشکلات داخلی کشور تلاش کنیم تا بتوانیم موفق باشیم.

منبع: ایسنا

209951