سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن خبر داد:

امسال بر جوانگرایی و بومی‌گرایی تاکید داریم

زهرا علوی گفت: امسال رقبای بسیار سرسختی داریم که هر کدام از آنها با صرف بودجه های کلان چند تن از بازیکنان ما را به خدمت گرفته اند و با ادعای قهرمانی به میدان آمده اند ولی از این بابت نگرانی نداریم چرا که اعضا تیم با انگیزه و نهایت تلاششان را خواهند کرد.

زهرا علوی سرمربی تیم هندبال بانوان باشگاه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار پرسون در ارتباط با آخرین وضعیت تیم هندبال بانوان اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاههای کشور امسال به صورت نیمه متمرکز بین 8 تیم در غالب دو گروه 4 تیمی برگزار می‌شود که ما درگروه B این رقابت‌ها باید با تیم‌های شهید شاملی کازرون، تاسیسات دریایی تهران و بافق یزد رقابت کنیم.

وی افزود: امسال با توجه به رویه باشگاه و تاکید خانم چین سری مدیریت قهرمانی بانوان باشگاه ذوب آهن تاکیدمان بر جوانگرایی و وبومی‌گرایی است ولی چه همه تلاشمان را به منظورکسب بهترین جایگاه ممکن برای باشگاه انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: امسال رقبای بسیار سرسختی داریم که هر کدام از آنها با صرف بودجه های کلان چند تن از بازیکنان ما را به خدمت گرفته اند و با ادعای قهرمانی به میدان آمده اند ولی از این بابت نگرانی نداریم چرا که اعضا تیم با انگیزه و نهایت تلاششان را خواهند کرد.

علوی در ارتباط با شروع لیگ امسال تصریح کرد: متاسفانه با ابتلا چندتن از بازیکنان و خود من به بیماری کرونا دو مسابقه نخست را آنگونه که که می‌خواستیم انجام ندادیم، می توانستیم مقابل تیم مدعی بافق نتیجه بگیریم ولی بیماری و غیبت بازیکنان موثرمان در این دو مسابقه باعث شد به نتیجه دلخواه نرسیم.

وی ادامه داد: به هرترتیب امیدوارم با تلاش بچه ها در دور برگشت بتوانیم به نتایج دلخواهمان برسیم، امسال همه اعضا تیم از بازیکن گرفته تا کادر فنی در شرایط بسیار خوبی هستند و لذا از هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه که سال بسیار خوبی را برای تیم هندبال بانوان رقم زدند کمال تشکر را دارم.

209649