شیراز میزبان دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان کشور شد

دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان کشور به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا غلامشاهی رییس هیات هندبال فارس با اعلام این خبر گفت: این مسابقات که در سالن پوریای ولی شهر صدرا شیراز که میزبان هندبال جوانان آسیا هم هست، برگزار می شود و ۱۲ تیم شرکت کننده در ۲ گروه با هم پیکار خواهند کرد.

وی ادامه داد: همه چیز مهیای برگزاری این مسابقات به ویژه از نظر پروتکل بهداشتی است و تیم هایی که بازی دارند یک روز قبل از انجام مسابقه تست کرونا می دهند و در نهایت تا پایان رقابت ها ۳۰۰ تست گرفته می شود.

غلامشاهی بیان کرد: در نخستین روز این بازی ها چهارشنبه نوزدهم آذرماه از ساعت ۱۳ تیم های ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران به مصاف هم می روند و سپس تیم های ذوب آهن اصفهان با پاس ناجا قم و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با پرسپولیس بهبهان دیدار خواهند کرد.

وی گفت: همچنین دیدارهای گروه دوم از بیستم آذرماه آغاز می شود و در این روز فرازبام خائیز دهدشت یاسوج به مصاف کیمیا کاشت کردستان می رود، زغال سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان با هم بازی خواهند کرد و مس کرمان هم به مصاف تیم پرواز هوانیروز اصفهان می رود.

غلامشاهی اضافه کرد: پس از برگزاری مرحله نخست دور برگشت این بازی ها، زمان و مکان مرحله دوم که هنوز مشخص نشده است، برگزار می شود.


بیشتر بخوانید؛

دعوت هندبالیست های کهگیلویه و بویراحمد به تیم ملی

تیم هندبال زاگرس، از لیگ برتر انصراف داد


با پایان یافتن دور رفت این رقابت ها در گروه یک، ذوب آهن اصفهان با هشت امتیاز صدرنشین شد و تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم با همین تعداد امتیاز و یک بازی کمتر در مکان دوم جدول ایستاد.

همچنین در گروه دوم هم صنعت مس کرمان با ۱۰ امتیاز در صدر جدول جای گرفت و زغال سنگ طبس هم دوم است.

در گروه یک این رقابت ها تیم های تارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت دارند، همچنین فرازبام خائیز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان،پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم های گروه دوم هستند.

قضاوت این مسابقات را مهدی توکلی و سعید ولدخانیان از تهران، افشین خراسانی و حامد دربهانی از قزوین، امیر قیصریان و احمد قیصریان از اصفهان، حمید خدابنده و محمدرضا بخشی از فارس برعهده دارند.

این رقابت ها تا بیست و چهارم آذرماه در سالن پوریای ولی شهر صدرا بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

223434