رئیس پلیس راه استان همدان :

۱۳۰ خودرو در جاده های استان جریمه نقدی شدند

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به آغاز محدودیت تردد در جاده های استان گفت: در چند روز گذشته ۱۳۰ خودرو که سفر غیر ضروری در جاده های استان داشتند جریمه نقدی شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به محدودیت‌های تردد ستاد ملی کرنا از استان که از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه آغاز شده است تا دیشب جلوی هزار و ۲۰۰ سفر غیر ضروری هم استانی‌ها گرفته شد.

وی افزود: با استقرار نیرو‌های راهنمایی و رانندگی در جاده‌های اصلی استان جلوی سفر این خودرو‌ها گرفته شد و علاوه بر آن ۱۳۰ خودرویی که سفر غیر ضروری خود را در جاده‌های استان داشته اند به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودرو‌های آن‌ها به محض رسیدن به شهر مقصد توقیف یک ماهه می‌شود.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه سفر‌ها سهم زیادی در انتشار ویروس کرونا داشته اند، گفت: با توجه به شیوع روز افزون کرونا و قرار گرفتن همدان در وضعیت بحرانی، محدودیت‌های شدیدتری دراین استان اعمال می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه این محدودیت تردد‌ها تا ساعت ۲۴ روز شنبه ادامه دارد، بیان کرد: در این مدت خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به مرکز استان، ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد خودرو‌های عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالا‌ها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌های نمی‌شوند، ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در این مدت معابر غیر اصلی را با هماهنگی پلیس راهور با بلوک گذاری می‌بندد.

209598

مطالب مرتبط