وزیر راه و شهرسازی در سفر به همدان:

در هفت سال گذشته ۵۰ درصد به خطوط ریلی کشور اضافه شده است

وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفت سال گذشته ۵۰ درصد به خطوط ریلی کشور اضافه شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز اظهار کرد : از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد به طول خطوط راه‌آهن کشور اضافه شده که در طول تاریخ میهن اسلامی کم نظیر است.

وی افزود: پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم، طول آزادراه های کشور، ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر بود که این میزان تا پایان سال جاری به سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در هفت سال گذشته طول آزادراه های کشور نیز نسبت به قبل، نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یافته است.

اسلامی عنوان کرد: چندی پیش در جلسه‌ای با حضور استاندار و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی طرح های توسعه‌ای این استان بررسی شد.

وی با بیان اینکه استکبار و نظام تروریستی آمریکای جهانخوار از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش دارد با تحریم و اقدامات ظالمانه خود، جمهوری اسلامی را زمین گیر کند، گفت: استکبار جهانی در این مدت، شرایط بسیار سختی را به ما تحمیل کرده که در طول تاریخ هیچ کشوری با آن مواجه نشده است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: با تمام مزاحمت های استکباری، ما روزانه شاهد آغاز و بهره برداری از طرح های توسعه ای مختلف هستیم.

اسلامی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی یک جریان زنده وجود دارد و آن هم «جریان سازندگی» است که موجب توسعه کیفیت زندگی مردم می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن می گوید ما جنگ اقتصادی را انتخاب کردیم تا با اعمال فشارهای سنگین انقلاب اسلامی را ساقط کنیم، افزود: آن ها با این هدف علیه ما تحریم ها را اعمال کردند و وظیفه ما این است که با هوشیاری در مسیر دلخواه دشمن قرار نگیریم تا هر چه سریع تر این برهه را نیز پشت سر بگذاریم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز تمام امکانات صنعت راه آهن در داخل کشور تامین می شود و به کوری چشم آمریکا به هیچ جا وابستگی نداریم و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی لحظه ای کوتاهی نمی کنیم.

وی تاکید کرد: با اجرای طرح ملی و تولید مسکن، دغدغه دیرینه تامین مسکن مردم نیز برطرف می شود.

209538