معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

روند اتمام محور مواصلاتی سنندج - مریوان با جدیت در حال اجراست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: روند اتمام مراحل اجرایی محور مواصلاتی سنندج – مریوان با جدیت در حال اجراست.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ شهرام ملکی امروز شنبه (۱۰آبان) در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی مسیر تیژ تیژ - گاران از محور مواصلاتی سنندج به مریوان با بیان این مطلب اظهار کرد: بنا به تاکیدات استاندار کردستان برای تسریع در اتمام عملیات پروژه سنندج به مریوان این امر در دستور کار قرار گرفت و در این راستا به صورت مستمر و هفتگی از روند پیشرفت پروژه بازدید به عمل می آید.

وی افزود: در این بازدیدها که به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی، مشاوران، پیمانکاران و سایر عوامل اجرایی پروژه صورت می گیرد در صورت هر گونه مشکل در مسیر روند پیشرفت پروژه در اسرع وقت این نارسایی ها رصد شده و در جهت برطرف کردن آن ها اقدامات مقتضی انجام می‌شود.

ملکی بیان کرد: ما دو موضوع رفع مشکل معارضین محلی و لزوم حضور مستمر دستگاه های اجرایی متولی تا اتمام پروژه را در اولویت کاری قرار داده ایم.

وی ذکر کرد: خوشبختانه این پروژه از لحاظ تامین منابع اعتباری و با حمایت‌های ملی وزارت راه و شهرسازی و پیگیری های استاندار و از طریق سازمان برنامه و بودجه و دفتر مقام معظم رهبری در حال حاضر و برای اتمام طرح حدود ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

ملکی تصریح کرد: از این میزان اعتبار حدود ۱۰۸ میلیارد تومان تا به حال به استان تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: از لحاظ اجرایی هم این طرح در سه قطعه در دست اقدام است که همزمان سه پیمانکار در هر کدام از این قطعات راهسازی مشغول به عملیات اجرایی آن هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: علاوه بر این برای تسهیل در اجرای پروژه هم اکنون هفت کارگاه تولید شن و ماسه شهرستان را برای تامین مصالح مورد نیاز طرح بسیج شده اند و با تمام توان در حال کار هستند.

وی ادامه داد: برای تامین آسفالت مورد نیاز نیز هم اکنون دو کارخانه آسفالت بکارگیری شده اند.

ملکی گفت: برای برخی از مسیرها که نیازمند ماشین آلات تخریب و تسطیح بوده نیز در حال حاضر تعداد ۱۱ دستگاه پیکور با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی برای کمک به این پروژه از سایر استان های همجوار بکار گیری شده اند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با همین روند فعلی با همکاری مردم، مسئولین و پیمانکاران این پروژه در موعد مقرر به اتمام و به بهره برداری برسد.

ملکی در پایان یادآور شد: برای اتمام پروژه همه عوامل بکارگیری شده تا این مسیر در اختیار مردم استان و به ویژه مردم شهرستان مریوان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، همچنین در ادامه از همراهی مراجع قضایی، صنعت معدن تجارت، برق منطقه ای، محیط زیست و دیگر دستگاه های دولتی به خصوص در جهت تسهیل در روند حل مشکل معارضین برای تسهیل در روند طرح تقدیر کرد.

209286

مطالب مرتبط