سازمان بازنشستگی کشوری اعلام کرد؛

آغاز مرحله سوم خرید از رفاه بازنشستگان

در مرحله سوم، همچون دو مرحله قبلی، مبلغ ۱۲ میلیون ریال در کارت حقوق بازنشستگان عزیز شارژ می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند تا پایان آبان‌ماه، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های رفاه تأمین کنند.

به گزارش پرسون، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای مرحله سوم ارایه تسهیلات خرید کالا از فروشگاه‌های رفاه از ابتدای آبان‌ماه ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: در مرحله سوم، همچون دو مرحله قبلی، مبلغ ۱۲ میلیون ریال در کارت حقوق بازنشستگان عزیز شارژ می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند تا پایان آبان‌ماه، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های رفاه تأمین کنند.

وی ادامه داد: بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که خالص دریافتی آنها حداقل ۱۲ میلیون ریال باشد، می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: بازپرداخت اقساط این تسهیلات در چهار قسط ماهانه و با کارمزد ۲درصد از حقوق استفاده‌کنندگان کسر خواهد شد.

وی گفت: در دو مرحله پیشین اجرای این طرح، حدود ۴۰۰ هزار نفر از از تسهیلات یادشده استفاده کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح یاری و چگونگی استفاده از تسهیلات خرید از فروشگاه‌های رفاه و همچنین اطلاع از میزان خرید و اقساط باقیمانده در مراحل قبلی طرح به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir مراجعه کنید.

208513