معاون غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه:

داروی پزشک کرمانشاهی در حال پیگیری برای ثبت شدن

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌ درمانی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیگیر تسهیل ثبت و صدور مجوز قانونی مصرف داروی دکتر مصطفایی است.

کرمانشاه- پرسون؛ دکتر قباد محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌، ‌درمانی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مصطفایی استاد بازنشسته ایمونولوژی دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌، ‌درمانی کرمانشاه، دو دارو را در راستای درمان بیماری کرونا به سازمان غذا و دارو معرفی نموده است.

محمدی افزود: فرآیند تایید و صدور مجوز دارو یکی از پیچیده ترین فرایندها در سراسر جهان است؛ این دانشگاه در جلسات متعدد موضوع را بررسی نموده، اقدامات اولیه را انجام داده و برای طی مراحل و تسهیل در گذراندن فرآیندهای مختلف از وی حمایت می کند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌، ‌درمانی کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر این داروها برای بررسی غیرسمی بودن، اثربخشی و... در سازمان غذا و دارو در حال بررسی و طی مراحل علمی و روال اداری این سازمان است که سعی در کوتاه تر کردن آن داریم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی‌، ‌درمانی کرمانشاه، خاطر نشان کرد: این فعالیت مصطفایی افتخاری برای دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه است و در صورت صدور مجوز داروها، این امر برای استان اهمیت زیادی خواهد داشت.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

207807