فرماندار اشنویه:

۳۰ تن آرد فوق‌العاده برای رفع کمبود نان به اشنویه اختصاص یافت

فرماندار اشنویه گفت: در راستای رفع مشکل کمبود آرد و نان در ماه‌های مهر و آبان به دلیل حجم زیاد درخواست‌ها، ۳۰ تن آرد فوق‌العاده جهت رفع کمبود نان برای هر ماه به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش پرسون؛ عبدالسلام مام‌عزیزی اظهار داشت: با توجه به فصل برداشت سیب و حجم زیاد مصرف نان طی هفته گذشته این شهرستان با کمبود نان مواجه شده بود که این امر نارضایتی شهروندان را درپی داشت.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده این میزان آرد برای ماه‌های مهر و آبان به این شهرستان اختصاص یافت که کار توزیع این سهمیه از امروز آغاز شده است.

فرماندار اشنویه با بیان اینکه در طول هر ماه ۵۷۵ تن آرد بین نانوایی‌های این شهرستان توزیع می‌شود، ادامه داد: ۱۲۵ واحد نانوایی در اشنویه آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند که از این تعداد ۸۰ واحد در مناطق شهری و ۴۵ واحد در مناطق روستایی قرار دارد.

مام‌عزیزی افزود: با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، ۵۳۴ مورد بازرسی از نانوایی‌ها در این شهرستان انجام شده و در این رابطه ۲۳ پرونده برای متصدیان نانوایی‌های متخلف تشکیل شده که پرونده‌های تشکیل شده به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کم‌فروشی بوده است.

اشنویه در ۶۵ کیلومتری ارومیه قرار داشته و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

207008

مطالب مرتبط