استاندار فارس:

واحدهای صنعتی مرتبط با صنایع شیمیایی و پتروشیمی در فارس راه‌اندازی می‌شود

استاندار فارس گفت: استان فارس در حوزه صنایع شیمیایی علی‌رغم همه امکانات موجود و مناسب هنوز تا وضعیت مطلوب فاصله دارد که به همین منظور تلاش خواهد شد با حمایت شرکت صنایع پتروشیمی در کمترین زمان نسبت به راه‌اندازی واحدهای صنعتی مرتبط با صنایع شیمیایی و پتروشیمی اقدام شود.

فارس _ سایت خبری پرسون؛ عنایت‌الله رحیمی در نشست مشترک استاندار با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کشور بر تسریع در گسترش صنایع و صنعتی شدن فارس تاکید کرد و گفت: این استان با بهره‌گیری ازتوانمندی‌های فراوان نیروی انسانی و منابع متعدد در حوزه پتروشیمی و صنایع شیمیایی نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت مجموعه وزارت نفت برای فعال کردن پتانسیل‌های موجود است.

او در مذاکرات مربوط به پیگیری راه‌اندازی صنایع شیمیایی در استان فارس، خطاب به مدیران ارشد شرکت صنایع پتروشیمی کشور، عنوان کرد: صنعت پایه پتروشیمی و صنایع شیمیایی در فارس می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و رفع نیازمندی‌های کشور در محصولات استراتژیک شیمیایی و تقویت تولید در سال جهش‌تولید گام مهمی در توسعه و صنعتی شدن استان فارس باشد.


استاندار فارس عنوان کرد: شرکت پتروشیمی از طرح‌ها و ایده‌های نوین و پیگیری‌های مجدانه استاندار فارس استقبال می‌کند و امیدواریم با تلاش‌های درحال انجام درآینده نزدیک شاهد راه‌اندازی واحدهای صنعتی و شیمیایی و در استان فارس باشیم.

رحیمی گفت: شرکت صنایع پتروشیمی آمادگی دارد تا با نگاه ویژه به قابلیت‌های استان فارس علاوه بر رسیدگی و پیگیری مشکلات واحدهای موجود نسبت به صدور مجوزهای لازم در گسترش و راه‌اندازی صنایع شیمیایی همکاری و مساعدت کند.


نوا نیکو _استان فارس

206663