معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

صنعت پتروشیمی در کشور روندی روبه رشد دارد

معاون علمی و فناوری رییس جمهور حرکت صنعت پتروشیمی کشور را رو به رشد دانست و گفت: با این روند امیدواریم صاحب صنعت پتروشیمی شویم.

کرمانشاه- پرسون؛ سورناستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در بدو ورود به کرمانشاه مورد استقبال استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران ارشد استانی قرار گرفت.

در این سفر یک روزه عملیات اجرایی پروژه واحد تولید کاتالیست BZN۲ شرکت پلیمر کرمانشاه صبح امروز با حضور ستاری معاون علمی و‌ فناوری رئیس جمهور آغاز شد.
همچنین بازدید از مجتمع پلیمر کرمانشاه، شرکت‌های دانش بنیان، برخی دانشگاه‌های استان، نمایشگاه تولیدات فناورانه، مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری و شرکت در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان از برنامه‌های سفر یک روزه دکتر ستاری به استان کرمانشاه است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور حرکت صنعت پتروشیمی کشور را رو به رشد دانست و گفت: با این روند امیدواریم صاحب صنعت پتروشیمی شویم.

سورنا ستاری صبح امروز در جریان آغاز عملیات اجرایی واحد تولید کاتالیست BZN۲ روند رو به رشد صنعت پتروشیمی در کشورشرکت پلیمر کرمانشاه در سخنانی کوتاه به تفاوت کارخانه و صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: کارخانه نیازی به نیروی تحصیل کرده و دانشگاهی ندارد و تنها تولید می کند اما صنعت نیازهای اولیه و تجهیزات و امکانات را خودش می سازد و ما تا زمانی که محصولات مورد نیاز را نسازیم، صنعت به معنای واقعی نداریم و فقط کارخانه داری می کنیم.

لازم به ذکر است، تولید کاتالیست با کاربرد در فرآیند تولید محصولات پلی اتیلن پس از گذراندن مراحل پیشرفته تحقیقاتی توسط پژوهشگران جوان شرکت پلیمر کرمانشاه طراحی شده است و جایگزین کاتالیست ژاپنی خواهد شد.

بازدید از مجتمع پلیمر کرمانشاه، شرکت‌های دانش بنیان، برخی دانشگاه‌های استان، نمایشگاه محصولات فناورانه، مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری و شرکت در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان از برنامه‌های سفر یک روزه ستاری به استان کرمانشاه است. ‎

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

205778