مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد:

هیات بسکتبال لرستان صاحب سالن اختصاصی می‌شود

کریمی با اشاره به این‌که هیات بسکتبال لرستان صاحب سالن اختصاصی می‌شود گفت: بسکتبال لرستان پیشینه خوبی دارد و باید کمک کنیم تا به جایگاه اصلی‌خود باز گردد.

به گزارش پرسون، سید علی کریمی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان این‌که بسکتبال این استان پیشینه خوبی دارد و باید کمک کنیم تا به جایگاه اصلی خود بازگردد، اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف نیاز به استعدادیابی اصولی داریم و با توجه به فیزیک بدنی مناسب ورزشکاران لرستانی می‌توان استعدادهای خوبی کشف کرد.
وی با تاکید بر لزوم فراهم ساختن زیرساخت‌های ورزشی، افزود: بدون داشتن امکانات و تجهیزات لازم سخت است که کار قابل تحسینی ارائه کرد و باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.
کریمی به گلایه اهالی بسکتبال استان لرستان در خصوص سالن کوثر اشاره کرد و اظهار داشت: این سالن صبح‌ها در اختیار بانوان است و عصر به هیات بسکتبال استان واگذار می‌شود که همین موضوع گلایه بسکتبالیست‌ها را به همراه داشته است.
وی مطرح کرد: این سالن را اختصاصی و کاملا به هیات بسکتبال استان لرستان خواهیم داد به شرطی که به رشته‌های دیگر آن را کرایه ندهند.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: هدف‌ ما این است که همه رشته‌های ورزشی فضای تمرینی مناسب در اختیار داشته باشند.

206307