عصبانیت شدید علیرضا دبیر از استاندار و هیئت کشتی لرستان

رئیس فدراسیون کشتی در نشست هم اندیشی هیات های کشتی استان لرستان مطرح کرد: نبود همکاری بین مسئولین استانی و هیئت کشتی استان مشکلات بسیاری برای ورزشکاران این رشته بوجود آورده است. کمبود بودجه، کند پیش رفتن پروژه های خانه کشتی در شهرستانهای استان و کارشکنی از سوی استانداری از عوامل مشکل ساز کشتی در لرستان است.

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: بی برنامگی هئیت کشتی لرستان باعث عقب افتادن ارودهای انتخابی در لرستان است. مسئولین ورزشی لرستان دچار سردرگمی در اجرای اردوهای کشتی گیران شدند.

دبیر ادامه داد: نبود افراد ورزشی متخصص در امور اجرایی باعث کم رنگ شدن کشتی در لرستان شده است این بی برنامه بودن و وجود افراد غیر متخصص در پست های کلیدی ورزشی لرستان کشتی گیران و استعداد های این خطه کشتی خیز را به حاشیه برده است.

رئیس فدراسیون کشتی یاد آور شد: فراموش نکنیم کشتی گیران لرستانی در عرصه مربی گری در سطح ملی نیز حضور داشته و دارند این موضوع پتانسیل قوی کشتی لرستان را یادآور می شود. چرا نباید از این پتانسیل بدرستی در زادگاه این بزرگان استفاده شود؟

وی در پایان از زحمات غلامرضا محمدی مربی بزرگ و بنام لرستانی و پیمان یاراحمدی کشتی گیر جوان بروجردی قدردانی کرد و گفت: غلامرضا محمدی برگ زرین کشتی لرستان است. مسئولین ورزش لرستان می توانند از ایشان در امر استعداد یابی و برگزاری کلاسهای مربی گری بیشتر بهره بگیرند و دست از سیاسی بازی بردارند مهم پرچم ایران است نه سلیقه گرایی در مدیرت و انتخاب ها.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

229387