تقدیر از مدیران برتر خراسان شمالی

دستگاه های برتر خراسان شمالی روز گذشته در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند و از مدیران آن ها تقدیر شد.

به گزارش پرسون؛ در این مراسم که نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس کل دادگستری حضور داشتند، از مدیران برتر استان همچون مهندس «صبوری» مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق، مهندس «ساقی» مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب، «زاهدی نیا» مدیرکل ثبت احوال، «یعقوبی نژاد» مدیر کل امور مالیاتی و «فلاح کوشکی» مدیر کل نوسازی مدارس تقدیر شد.
بر این اساس، در گروه تولیدی و خدماتی؛ اداره کل امور مالیاتی، در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت؛ شرکت آب و فاضلاب، درگروه عمومی و قضایی؛ اداره کل ثبت احوال و در شاخص ارائه خدمات در میز خدمت (حضوری و الکترونیکی)؛ شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی اداراتی بودند که حائز رتبه برتر شدند.

اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی نیز جزو اداراتی بود که حائز رتبه شایسته تقدیر شد.
«شجاعی» استاندار خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی استان (تقدیر از دستگاه های برتر ارزیابی عملکرد سال ۹۸) گفت: تفکر و دانایی توسط مدیریت در سیستم جاری می شود که خروجی آن را مردم در زندگی لمس می کنند لذا شأن مدیریت و منابع انسانی به اجرای آن چیزی است که برنامه ریزی شده است.

وی اجزای حاکمیت را نقش مهمی در توسعه و تحول استان دانست و گفت: در کنار این اجزای حاکمیت با آرامش بیشتری می توان خدمتگزار مردم بود.

آیت ا... «یعقوبی» نماینده ولی فقیه در استان نیز گفت: یک مدیر سازمان باید در کارها و برنامه های خود ریل گذاری داشته باشد، به گونه ای که برای مدیر بعد از خود، نقشه راه به جا بگذارد تا ادامه دهنده اقدامات او باشد زیرا در این صورت شاهد شکل گیری توسعه در کشور و استان خواهیم بود.

205990