آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

تاخت و تاز کرونا جان 4 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۴ نفر می باشد که از این تعداد دو مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

کرمانشاه- پرسون؛ مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در شبانه روز گذشته ۳۷ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۰۴۷ نفر رسید.

محمدی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۳۲۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۴ نفر می باشد که از این تعداد دو مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی همچنین افزود: در شبانه روز گذشته در هر یک از شهرستان های کنگاور و سرپل ذهاب نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی اظهار داشت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۶۹ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۸۳۵ نفر بستری و ۱۰۹۴۵ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

محمدی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

205751