رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس:

فروشگاه های زنجیره ای سازمان تعاون روستایی در استان فارس احیا شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در دیدار با هدایت اله رحیمی مدیر سازمان تعاون روستایی خاطر نشان کرد : به منظور تحقق از تولید به مصرف،جلوگیری از ضایعات و عرضه مستقیم؛ فروشگاه های زنجیره ای وغرف شبکه تعاون روستایی در بازارچه ها راه اندازی شود.

فارس - پرسون : محمد مهدی قاسمی که صبح چهارشنبه 19شهریوربا هیات همراه در سازمان تعاون روستایی استان فارس حضور یافت تصریح کرد : توسعه و رسالت خطیر استقرار امنیت غذایی بر پایه نوآفرینی اتفاق می افتد در این راستا سازمان تعاون روستایی از شرکت های دانش بنیان و تفکر نو کمک بگیرد.

این مقام مسئول افزود : سازمان تعاون روستایی، سازمان خدمات رسان و بازوی اجرایی سازمان جهاد کشاورزی است و در راستای برنامه های استراتزیک سازمان جهاد کشاورزی حرکت می کند و به تمام معنا توزیع سوخت و آرد روستایی را در راستای وظایف خدمات رسانی روستایی و ۷۵ درصد بیمه عشایری استان فارس در حیطه شبکه های تعاون روستایی ارائه می گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خاطر نشان کرد :یکی از رویکردهای نظام، تحقق شکل گیری، ۲۵ درصد از اقتصاد در تعاونی ها است و در همین خصوص در نشست با نمایندگان مجلس ذکر کردم که از لایحه هایی که بخش خصوصی را قدرتمند تر می کند، حمایت کنند.

قاسمی گفت : تجربه کشورهای موفق دنیا در اقتصاد این است که امورات را از دولت متنزع و به بخش خصوصی اضافه کردند‌ لذا در تشکیلات بخش خصوصی باید این تفکر حاکم شود که با هم افزایی دارایی و امکانات، پروژه های بزرگتر انجام شود که مدیر سازمان تعاون روستایی این تفکر را دارد.

نوا نیکو - استان فارس

195353