مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس خبر داد

پیام تبریک مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس در هفته دولت

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

فارس – سایت خبری پرسون:به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان فارس : هدایت اله رحیمی طی پیامی هفته دولت را به تمامی مردم ایران و چهارم شهریور روز کارمند را به تمامی کارمندان دستگاه های اجرایی به ویژه کارمندان شبکه تعاون روستایی استان فارس تبریک گفت.
در این پیام آمده است :
دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی مزین به نام دولت گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه گفت : هفته دولت فرصتی مغتنم در پاسداشت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان والامقام مسئول و کارمند که حضور در سنگر جهاد و شهادت در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به حضور دنیوی ترجیح دادند و با خون سرخ خویش در روزهای افتخار و حماسه، تلالو روشنی از ایمان و عمل را به یادگار نهادند و هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد.
این مقام مسئول افزود : همچنین روز چهارم شهریور روز کارمند را که نشان جاری شدن چشمه‌ی صداقت و فروتنی و تلاش در کالبد انسان های باهمت و وطن‌ پرست است، گرامی میداریم و این روز را به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرائی کشور و به ویژه به کارمندان شبکه تعاون روستایی استان فارس تبریک می گویم

نوا نیکو _استان فارس

194606

مطالب مرتبط