در شهر اصفهان؛

وقتی اعضای شورای شهر یکی از معترضین اصلی بازگشایی مدارس می شوند

بازگشایی مدارس در وضعیت قرمز اصفهان در زمان شیوع کرونا و به خطر انداختن آینده سازان کشور جزو تذاکرات جدی و نطق های پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر اصفهان است.

اصفهان_سایت خبری پرسون؛ در حال حاضر ۱۱ استان در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار دارد.

اصفهان یکی از ۱۱ استان قرمز در حالی اقدام به بازگشایی مدارس کرده است که آموزش و پرورش به غیر از ماسک هیچ تدبیری برای پیشگیری کودکان و نوجوانان از کرونا نکرده است.

رییس شورای شهر که خواستار همکاری جدی دستگاه های مختلف و مردم با اموزش و پرورش در شرایط قرمز کرونا در اصفهان شد، ادامه داد: اصفهان ۸۰۰ هزار دانش آموز دارد و لازم تدابیر ویژه برای سلامتی محافظت دانش اموزان از کرونا اندیشیده شود.

کوروش محمدی عضو شورای شهر اصفهان برخلاف نصر اصفهانی در نطق پیش-از دستور خود تذکر جدی خواستار تغییر رویه اموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس به ویژه در زمان وضعیت قرمز اصفهان داد و گفت: بهتر است فعلا بازگشایی مدارس تا زمان خروج از وضعیت قرمز به تعویق بیفتد و اموزش و پرورش براز ۲۰ درصد از دانش اموزانی که توانایی خرید مبایل اندروید و تبلت را ندارند کمک کند تا بتوانند از طریق مجازی ادامه تحصیل بدهند.


فریده روشن یکی دیگر از اعضای شورای شهر اصفهان بازگشایی مدارس را در بحران و شیوع کرونا یک زنگ خطری جدی عنوان کرد و بیان داشت: کودکاک و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و باید برای دور ماندن انها از خطر هر اقدامی کرد

195096