جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین؛

مراکز آموزشی تا پایان هفته تعطیل است

منوچهر حبیبی ،جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: مدارس و دانشگاه ها و امتحانات تا آخر هفته غیرحضوری و مجازی برگزار می شود و از این پس در پایان هر هفته در مورد مراکز آموزشی اطلاع‌رسانی می شود.
تصویر مراکز آموزشی تا پایان هفته تعطیل است

به گزارش سایت خبری پرسون، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین به ریاست مهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور مسوولان استانی در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین و جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان در این مراسم بیان کرد: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی، بخش بشاریات ابیک، بخش مرکزی شهرستان البرز و محمدیه بیشترین آمار ابتلا را داشته و رسیدگی به این موضوع نیازمند توجه ویژه است.

وی گفت: همچنین سه بخش شال و رامند از توابع شهرستان بویین زهرا و بخش اسفروردین از توابع شهرستان تاکستان روند واکسیناسیون بسیار پایین است و این موضوع که از اهمیت ویژه ای برخوردار است نیازمند بررسی دقیق می باشد.

حبیبی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی اطهار کرد: مسابقات ورزشی که به صورت لیگ می باشد بدون تماشاگر برگزار می شود اما سایر مسابقات ورزشی تا تغییر رنگ بندی کرونایی برگزار نخواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: در بحث سامانه مدیریت هوشمند کرونا از سازمان صمت و اتاق اصناف استان انتظار داریم که با حساسیت بیشتری فعالیت کنند. ضرورت دارد مردم با اطمینان بیشتری مردم به امور خود بپردازند. لذا بحث سامانه هوشمند باید با حساسیت بیشتری از سوی دستگاه های ذیربط فعالیت نماید.

وی افزود: مدارس و دانشگاه ها و امتحانات تا آخر هفته غیرحضوری و مجازی برگزار می شود و از این پس در پایان هر هفته در مورد مراکز آموزشی اطلاع‌رسانی می شود.
حبیبی در پایان با اشاره به برگزاری مراسمات و تجمعات مذهبی گفت: مراسم معنوی اعتکاف و همچنین سایر مراسمات مذهبی تا تغییر رنگ بندی کرونایی استان به حالت عادی ممنوع است.

384316