استاندار کرمانشاه گفت:

دانش آموزان سرمایه های اصلی و آینده سازان کشور هستند/ زنگ آغاز سال تحصیلی جدید مدارس استان کرمانشاه نواخته شد

استاندار کرمانشاه در این مراسم که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و به گونه‌ای متفاوت از سالهای دیگر برگزار شد؛ اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه های اصلی و آینده سازان استان هستند.

کرمانشاه- پرسون؛ صبح امروز « شنبه ۱۵ شهریورماه » با حضور استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسؤولان ذی ربط در دبیرستان استعدادهای درخشان‌ فرزانگان آیین بازگشایی مدارس استان و زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ توسط استاندارنواخته شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این مراسم که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و به گونه‌ای متفاوت از سالهای دیگر برگزار شد؛ اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه های اصلی و آینده سازان استان هستند.

مدیریت ارشد استان ضمن تشکر از همراهی خانواده ها برای رعایت توصیه های بهداشتی افزود: شیوه رفتار و عملکرد مسوولین باید به گونه ای باشد که به خانواده ها اطمینان خاطر بدهد که دانش آموزان در محیطی امن و ایمن آموزش می بینند.

باید در کنار ویروس کرونا زندگی کرد
بازوند به ناشناخته بودن رفتار ویروس کرونا در سطح جهان اشاره کرد و افزود: این بیماری خسارت بسیار زیادی را در حوزه های مختلف ایجاد کرده و روش های گوناگونی برای مدیریت و مهار کرونا در جهان استفاده شده است، اما همگان به این نتیجه رسیده است که باید علی رغم محدودیت ها و سختی ها در کنار کرونا زندگی کرد، هرچند بسیار سخت است، در کشور ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی حوزه های اقتصادی و فرهنگی فعال هستند و باید بتوان در حوزه آموزش نیز فعالیت ها را بخوبی انجام داد.

استاندار تاکید کرد: حضور دانش آموزان در سر کلاسهای درس اجباری نیست، نظام آموزشی هم همراه با کرونا فعالیت ها را ادامه می دهد، شبکه شاد و تلویزیون به عنوان جایگزین پیش بینی شده است.

استاندار از مدیرکل آموزش و پرورش استان به عنوان فردی پرتلاش و موفق نام برد و از مجموعه معاونین و کارکنان و مدیران و معلمان استان تشکر کرد و افزود: دانش آموزان در دست شما امانت هستند و باید اولویت اول در سال تحصیلی جدید سلامت این عزیزان در کنار فرآیند آموزش باشد.

استاندار با اشاره به دغدغه های خانواده های دانش آموزی برای محیط سالم آموزشی گفت: خانواده ها محیط آموزشی فرزندانشان را ارزیابی و‌ پایش کنند و با اختیار می توانند فرزندان را به مدرسه بفرستند یا از برنامه های شبکه شاد و تلویزیون استفاده کنند.اما مطمئن باشند با رعایت پروتکل های بهداشتی سال جدید تحصیلی را آغاز می کنیم و امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم بیماری کرونا را مدیریت و مهار کنیم.

194984