مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

فرا رسیدن دوباره عطر پرواز در فضای علم و دانش/ سال تحصیلی جدید در هر شرایط سفید، زرد و قرمز برگزار می شود

یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: قبل از بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور کلیه مدارس استان یکبار به طور کامل ضدعفونی خواهند شد و پس از آن نیز با هر بار حضور دانش آموزان مراحل ضدعفونی طی خواهند شد.
کرمانشاه- پرسون؛ مانور نمادین بازگشایی مدارس پیش از ظهر امروز چهار شنبه « پنجم شهریور ماه» با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و مدیران سه ناحیه آموزش و پرورش استان، محمد رشیدی نمایید مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی از دیگر ارگانهای ذی ربط، والدین دانش آموزان و جمع کثیری از دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید چمران در شهرک الهیه کرمانشاه برگزار شد.
مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و خیر مقدم به حضور مدعوین، والدین دانش آموزان و دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید چمران اظهار داشت: سال تحصیلی در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ۱۵ شهریور در هر شرایط کرونایی« سفید، زرد و یا قرمز»آغاز می شود.
بعید است در استان شرایط سفید داشته باشیم
مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: شیوه چگونگی بازگشایی مدارس در سراسر کشور و استان ما با اعلام ستادملی کرونا خواهد بود، در شرایط سفید که بعید است در استان چنین وضعیتی داشته باشیم، مدارس طبق روال عادی بازگشایی می شود، در شرایط قرمز کرونایی آموزش ها غیرحضوری و با استفاده از شبکه شاد، تلویزیون، خودآموزها می باشد، و در صورت زرد بودن وضعیت از نظر شیوع کرونا آموزش‌ها ترکیبی انجام می شود، به روش حضوری و غیرحضوری دانش آموزان به دو گروه تقسیم شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سر کلاس حاضر می شوند.
به خانواده ها و دانش آموزان اطمینان خاطر میدهیم مراکز آموزشی کاملا ضد عفونی می شود
یزدان پناه در ادامه سخنانش با اشاره به ضدعفونی کردن مرتب مدارس خصوصاً در هنگام بازگشایی مراکز آموزشی تاکید کرد: قبل از بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور کلیه مدارس استان یکبار به طور کامل ضدعفونی خواهند شد و پس از آن نیز با هر بار حضور دانش آموزان مراحل ضدعفونی طی خواهند شد.
در ادامه مراسم محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در وصف نعمت دختر در خانه و جامعه صحبت کرد و با اشاره به موانع و مشکلات ایجاد شده در پی شیوع کرونا بر سر راه دانش آموزش و دیگر موارد زندگی، اظهار داشت: هنر انسان عبور خوب از موانع و مشکلات است و انشالله با رعایت پروتکل های بهداشتی از موانع کرونا هم به خوبی عبور خواهیم کرد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در خاتمه سخنانش گفت: با وجود این ویروس بسیار خطرناک به آموزش و پیشرفت در زندگی ادامه می دهیم و به امید خدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا را شکست خواهیم داد.
لازم به ذکر است در پایان مراسم: زنگ نمادین آغاز مدارس توسط یکی از همسر شهدا نواخته شد.
مهین رحمانی- استان کرمانشاه

194616