امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب :

رمز پیروزی انقلاب اسلامی الگوگیری از نهضت سرخ امام حسین (ع) است

امام جمعه سرپل ذهاب اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی الگوگیری از نهضت سرخ امام حسین علیه السلام است که این موضوع نشان از عظمت واقعه کربلا دارد.
کرمانشاه- پرسون؛ مراسم عزاداری نیروهای ارتشی پادگان ابوذر شهرستان سرپلذهاب در عزای شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه تیپ ۷۱ برگزار شد.
این مراسم که با همت فرماندهی تیپ ۷۱ و مسئول عقیدتی سیاسی پادگان ابوذر برگزار گردید امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری نیز حضور داشتند.
امام جمعه سرپلذهاب در این مراسم اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی الگوگیری از نهضت سرخ امام حسین علیه السلام است که این موضوع نشان از عظمت واقعه کربلا دارد.
وی افزود: عزاداری و گریه کردن بر عزای امام حسین زنده نگه داشتن این نهضت و اعلام بیعت با امام حسین و امام زمان است.
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب عزاداری برای امام حسین علیه‌السلام را از عالی‌ترین عبادات عنوان کرد و گفت: نحوه عزاداری در زمان‌ها و مکان‌های مختلف با در نظر گرفتن عرف تعیین می‌شود و لذا با گذشت بیش از هزار سال شاهد شور بیشتر در عزاداری‌ها هستیم ولی باید توجه داشت که نحوه عزاداری امروزه تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته اما با رعایت نکات بهداشتی شورحسینی در هیئت ها برقرار است.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

194566