امنیت و آسایش کشور مدیون و مرهون خون مطهر شهدا است

معاون هماهنگ کننده کل سپاه گفت: در حال حاضر امنیت و آسایش ایران اسلامی مدیون و مرهون خون مطهر شهدا است و امنیت، عزت و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ماحصل زحمات بزرگمردانی است که در راه دفاع از انقلاب اسلامی از جان خود هم دریغ نکردند و 10 ها هزار نفر از مردم به میدان آمدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در این راه شهید شدند.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، محمد رضا نقدی در مراسم پاسداشت ۴۲ سال صلابت، اقتدار، بالندگی در پرتو خورشید ولایت سردار محمد رضا نقدی اظهار داشت: مردم در خرداد ۴۲ پرچم بر زمین افتاده علقمه را برافراشتند و به تاسی از اولیای بزرگ و ائمه خدا سختی‌ها و مشکلات را به جان خریدن و روی سنگفرش خیابان در خاک و خون غلتیدن تا به پیروزی و استقلال برسند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، افزود: در حال حاضر امنیت و آسایش ایران اسلامی مدیون و مرهون خون مطهر شهدا است و امنیت، عزت و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ماحصل زحمات بزرگمردانی است که در راه دفاع از انقلاب اسلامی از جان خود هم دریغ نکردند و 10 ها هزار نفر از مردم به میدان آمدند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه ادامه داد: به مرکزیت نظام هر ماه ۴۰۰ شهید در منطقه آذربایجان‌غربی شهید تقدیم کشور می‌شد و جوانان مومن کرد و آذری سینه سپر کردند و در مقابل توطئه گران جان خود را فدای این خاک و میهن کردند.

وی با اشاره به اینکه مدت‌ها مغول غارتگر بر این مملکت حکومت کرده و هزاران سال ظلم وجنایت توسط حاکمان ظالم بر ایران حکومت می‌کردند اعلام کرد: با پیروزی انقلاب همگی این ظلم‌ها به پایان رسید و مردم حق انتخاب پیداکرده و نظامی را انتخاب کردند که رهبری آن شرطش دانشمندی است نه مانند رضا خان که سواد خواندن و نوشتن را هم نداشت و مردم ایران اسلامی نیز با تبعیت از ولایت فقیه توانستند بت فرعونیان را در هم بشکنند و آزادی را برای خود برگزینند.

نقدی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران با پیشرفت‌های چشمگیر خود همه ملت‌های آزاده جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و به الگوی بی‌نظیر برای آنها تبدیل شد.

وی یادآور شد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر بانوان از سطح سوادکمتری برخوردار بودند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بانوان ایرانی در زمینه علمی پیشرفت زیادی کردند، و در این راستا بعد از گذشت چند سال از پیروزی انقلاب کشورمان در جایگاه رتبه ۱۵ علمی جهان، رتبه ۴ نانو تکنولوژی، رتبه ۷ دارای چرخه کامل انرژی هسته ای و پرتاب کننده ماهواره است و همه این‌ها به برکت جمهوری اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را تربیت نسل‌هایی همچون سردار شهید سلیمانی و شهید حججی ها دانست عنوان کرد: جبهه مقاومت در منطقه از جمله حزب الله لبنان مولود انقلاب اسلامی ایران است و باید این راه پر افتخار را با قدرت ادامه دهد.

وی خون بهای شهدای انقلاب اسلامی از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را آزادی ملت مظلوم فلسطین و بیرون راندن آمریکا از منطقه دانست و افزود: باید پرچمی که شهدا به ما سپرده اند را در مسجد الاقصی نصب کنیم و حماسه شهدا را بدین طریق کامل کنیم.

نقدی با بیان اینکه پیشرفت‌های کشورهای منطقه به صدقه سری انقلاب اسلامی ایران است که باید آنان قدردان این ایثارگری‌ها و فدارکاری‌های مردم ایران باشند اعلام کرد: همه پیشرفت‌های علمی، آزادی سیاسی و استقلال نظامی و اقتصادی در سایه وجود انقلاب اسلامی است چرا که در زمان طاغوت همه ظرفیت ها و ذخایر کشور به غارت می رفت.

این مقام مسوول تاکید کرد: ما منکر وجود مشکلات در کشور نیستیم بایستی در انتخابات دقت کنیم و با انتخاب هوشمندانه و عاقلانه و با بصیریت مشکلات را خودمان حل کنیم.

خاطرنشان می‌‌شود ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم و ۴۰ هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان ویروس کرونا اهدا و توزیع شد.

انتهای پیام/

232073

مطالب مرتبط