موسوی لارگانی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

بی‌احترامی رییس جمهور و رای منفی نمایندگان!

گفتند رییس جمهور به واسطه کرونا نیامده، مگر نمایندگان مجلس جان‌شان را از سر راه آوردند که هر روز حدود ۲۵۰ نفر به صحن علنی می‌آید. و همینطور مگر خون او از بقیه رنگین‌تر است که نیامده اما کنکور را که حدود ۱۰۰۰ نفر کنار هم هستند را لغو نکرده است.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با پرسون درباره رای اعتراض دادن به وزیر پیشنهادی رییس جمهوری گفت: یکی از اعتراضاتی که نمایندگان داشتند این بود که چرا رییس جمهور به مجلس بی احترامی کرد و جلسه علنی که آیین نامه صراحتا بر آمدن رییس جمهور به مجلس و معرفی و حمایت از وزیر پیشنهادی خود دارد را انجام دهد اما او نیامد و به مجلس بی احترامی کرد .

وی ادامه داد: گفتند رییس جمهور به واسطه کرونا نیامده، مگر نمایندگان مجلس جان‌شان را از سر راه آوردند که هر روز حدود ۲۵۰ نفر به صحن علنی می‌آید و همینطور مگر خون او از بقیه رنگین‌تر است که نیامده اما کنکور را که حدود ۱۰۰۰ نفر کنار هم هستند را لغو نکرده است.

لارگانی افزود: اما نکته مهم این است که باتوجه به اینکه در چند وقت اخیر نوسانات زیادی در بازار داشتیم و همه چیز قیمتش چندین برابر شده با وجود اینکه مدرس خیابانی سرپرست وزارتخانه بوده و قبل از آن مدت قابل توجهی در حدود یک سال قائم مقام وزیر بوده، در امور بازرگانی اقلامی اساسی زیر نظر ایشان بوده، به این دلیل افرادی رای منفی دادند و چون افزایش قیمت ها زیر نظر او بوده، نمایندگان به این اعتراض داشتند.

این نماینده مجلس در پاسخ به انتظارات نمایندگان از او خاطر نشان کرد: در وهله اول فردی را دولت معرفی کند که از توانمندی بالایی برخوردار باشد و نکته دوم این که آشنا به مسائل صنعتی، معدنی و تجاری باشد چون فرصتی برای دولت باقی نمانده و چون آن‌ها به دنبال تفکیک وزارت‌خانه‌ها بودند ضرر زیادی را متقبل شدند که دولت در انتخاب و معرفی کوتاهی کرده است.

194358