به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسماری طی سال جاری، به دستاوردهای مهم آن در حوزه ارائه آموزش های هدفمند به شبکه فروش اشاره کرد و با بیان این که آموزش های ضمن خدمت و غیرحضوری سهم قابل توجهی در افزایش سطح دانش کارکنان داشته است، گفت: با پیاده سازی سامانه آموزش مجازی (LMS) بیمه آسماری بسیاری از نیازهای علمی نمایندگان، شعب و پرسنل شرکت را برآورده نموده است .
وی همچنین به تشکیل کمیته آموزش و انجام فرایند نیازسنجی آموزشی در حوزه کارکنان، نمایندگان و شعب شرکت بیمه آسماری اشاره کرد و با بیان این که از محتواهای آموزشی به روز رسانی شده برای آموزش استفاده می شود، خاطرنشان کرد: حجم اطلاعات و داده های در اختیار پژوهشکده بیمه بسیار قابل توجه است و می توان برای ارتقای سطح فعالیت های آموزشی از این محتواها نیز بهره برد.
حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه نیز در این بازدید با قدردانی از خدمات شرکت بیمه آسماری به صنعت بیمه، خدمات انجام شده در حوزه آموزش کارکنان و شبکه فروش این شرکت را قابل تقدیر دانست و گفت: شرکت بیمه آسماری می تواند به افزایش غنای پژوهش های در حال انجام در پژوهشکده بیمه کمک کند.
وی با استقبال از پیاده سازی سیستم آموزش از راه دور در شرکت بیمه آسماری، این اقدام را روشی موثر برای افزایش سرعت و کیفیت انتقال دانش ارزیابی و خاطرنشان کرد: پژوهشکده بیمه آمادگی دارد محتوای آموزشی و پژوهشی موجود را در اختیار همه شرکت های بیمه از جمله شرکت بیمه آسماری قرار دهد.
در ادامه، رئیس پژوهشکده بیمه به همراه «لیلی نیاکان» معاون پژوهشی و «اسماء حمزه» سرپرست دفتر ارتباط با صنعت پژوهشکده در خصوص زمینه های مختلف همکاری مشترک پژوهشکده و بیمه آسماری اظهار نظر نمودند .