به گزارش سایت خبری پرسون، هیات داوران این جشنواه پس از بررسی اقدامات شرکت در حوزه آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان، نحوه به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری، انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیعکنندگان و بررسی جایگاه حمایت از حقوق مصرفکنندگان در خدمات شرکت، این لوح را به بیمه آسماری تقدیم کرد.
شرکت بیمه آسماری که برای ششمین سال متوالی توانسته سطح یک توانگری مالی را کسب کند، به تازگی تحولات جدی در شیوه خدمات رسانی به مشتریان ایجاد کرده است. راه اندازی مرکز CRM، استفاده از تجهیزات نوین برای سنجش میزان رضایت مشتریان و نیز ارائه آموزش های تازه به نمایندگان و کارکنان به منظور افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، از جمله این اقدامات است.
جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدار با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه های تولیدی، بازرگانی و خدماتی و با حمایت نهاد ریاست جمهوری، شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، وزارت صمت، وزارت امور خارجه، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان بین المللی برند در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن برگزار شد.