رسانه‌های دیگر

روایت دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از سالروز تنفیذ حکم رئیسی توسط رهبر معظم انقلاب

ازگفتمان درونزا و متکی به داخل رئیسی تا حذف «ما نمی‌توانیم» و خودتحقیری دولت قبل

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در سالروز تنفیذ حکم رئیسی توسط رهبر معظم انقلاب، نوشت: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ یک لحظه تاریخی پس از یک دوره رکود و ناامیدی عمیق بود. رئیس دولت دوازدهم در حالی از پاستور رفت که میزان محبوبیت او با تنزل بی‌سابقه به ۹.۷ درصد رسیده بود و ناامیدی از عملکرد دولت وقت به مهمترین عامل افت مشارکت در انتخابات تبدیل شد.
سخنگوی دولت در نشست سیاسی دانشجویان طرح ولایت در دانشگاه شهید بهشتی گفت: هر کسی گفته شاخص‌ها نشان می‌دهد افزایش تورم خواهیم داشت یا اقتصاد بلد نیست یا دروغگوست.
با سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور در مراسم شب‌های محرم علیه مجلس، تیم رسانه‌ای قالیباف از طریق کانال منتسب به خود (که مورد تأیید خود قالیباف هم هست) پاسخ این منبری را داده است.
تجارت نیوز نوشت: سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از جمله کسانی است که معتقد است دیر یا زود باید FATF (اف ای تی اف) در ایران اجرا شود. ازجمله آنکه چین، شریک تجاری و سیاسی اصلی ایران چنین خواسته‌ای دارد.
نود اقتصادی نوشت: بررسی آمارهای مرکز آمار ایران و قیمت بازار نشان می‌دهد در ماه‌های اخیر قیمت تن‌ماهی یک رشد عجیب‌ و غریبی داشته است، به‌ طوریکه قیمت هر یک قوطی تن‌ماهی ۱۸۰ گرمی از ۴۰ هزار تومان در اسفند ۱۴۰۱ و ابتدای امسال، با رشد حدود ۸۷ درصدی به ۷۵ هزار تومان رسیده است.
تأکید چندباره رئیسی بر همراهی بانک‌ها در تأمین مالی ساخت مسکن

نهضت مسکن بدون بانک!

سیدابراهیم رئیسی برای چندمین‌بار در جلسه شورای عالی مسکن بر اهتمام بانک‌ها در تأمین مالی ساخت مسکن تأکید کرد.
یک هفته دیگر پیش‌ثبت‌نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود و ترکیب چهره‌های انتخاباتی مجلس روشن می‌شود. اما تا پیش از ۱۶مرداد که زمان شروع پیش‌ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی است، خبرهای مختلفی از ورود چهره‌های سیاسی به صحنه انتخابات درعالم سیاست شنیده می‌شود.
اظهارات جلیل رحیمی جهان‌آبادی درحالی در چند روز گذشته ادامه داشته است که انتظار می‌رود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برخورد مناسب و درخوری با این نماینده انجام دهد تا به او یادآوری شود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است و نباید علیه مردم خود شمشیر به‌دست بگیرد‌!
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فضای مجازی، یک دهه رهبر انقلاب اسلامی تاکید داشتند و فرمودند اگر غفلت کنید، تبدیل به قتلگاه خواهد شد. حاصل یک دهه رها شدگی فضای مجازی، یک تأثیر شگرف در حوزه سبک زندگی افراد و انحرافات جدی در مسیر فرهنگی جمهوری اسلامی بود. ما وقتی کار را آغاز کردیم، بنا بر آن داشتیم که در حوزه‌های مختلف، ریل گذاری‌ها و جهت گیری‌ها به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب تغییر کند.
2 سال دیگر کشف حجاب و برهنگی به کجا می‌رسد؟ در بلندمدت سرانجام کار چه خواهد شد؟ عده‌ای با نگاهی به روند دهه‌های اخیر معتقدند وضعیت به‌صورت روزافزون به سمت برهنگی بیشتر می‌رود. شواهد تاریخی کشورهای دیگر حرفشان را تایید می‌کند.