تا انتخابات

مهرعلیزاده با بیان اینکه کسری بودجه از عوامل اصلی تورم است گفت: برنامه دولت من برای تامین کسری بودجه اجرای کامل و دقیق قانون هدفمندی یارانه هاست.
عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صلاحیت حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از کل رد صلاحیت شده‌ها از هشت هزار نفرکاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تأیید شد، تصریح کرد: اسامی این افراد به فرمانداری‌ها ابلاغ شده است.
امام جمعه شهرستان بیجار در گفت وگو با پرسون:

دشمن تمام تلاشش را خواهد داشت که مردم در انتخابشان اشتباه کنند

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: دشمن تمام سعی و تلاشش را خواهد داشت که مردم در انتخابشان اشتباه کنند تا با این کار پیشاپیش جلوی زیان‌های احتمالی که متوجه‌اش می‌شود را بگیرد و عملا در رسانه‌های خود این مهم را دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نخستین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری را قابل دفاع ارزیابی نکرد و با توصیه به هفت نامزد حاضر از آنها خواست درباره اولویت‌ها و برنامه‌های خود درباره مشکلات بخش‌های مختلف کشورصحبت کنند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: .مسئول کارگروه روستا و عشایر دولت سایه، برای پژوهش دقیق بیش از یک سال در استان‌ها زندگی کرد و مداوم با روستانشینان و عشایر در ارتباط بود.

رئیس ستاد مردمی حامیان اهل سنت آیت الله رئیسی در خاش سیستان و بلوچستان گفت: اقشار مختلف از مردم اهل سنت با شور و شوق و همدلی و وحدتی مثال زدنی به آیت‌الله رئیسی رای می دهند تا دولتی مردمی و ضد فساد در کشور تشکیل شود.
درحالی‌که نخستین مناظره نامزدهای انتخابات 1400 به‌لحاظ فرم برگزاری و بگومگوی‌های مرسوم و حملات نامزدها به هم نه‌تنها چیزی از مناظره‌های انتخابات گذشته کم نداشت و بلکه حتی بیشتر هم بود، اما از نگاه مخاطبانی که آن را دنبال کردند، نه چنگی به دل زد و نه جذاب و تهییج‌کننده به نظر آمد.
فراکسیون جمعیت هلال احمر مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن حمایت از ابراهیم رییسی از ملت ایران به خصوص داوطلبان، امدادگران، بازنشستگان، کارمندان و دلسوزان جمعیت هلال احمر برای حمایت از این نامزد انتخاباتی و حضور پرقدرت در صحنه انتخابات دعوت کرد.
دومین مناظره تلویزیونی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فردا (سه‌شنبه ۱۸ خرداد) برگزار می‌شود.
موضوع تبلیغات در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با توجه به شرایط پیش‌آمده یعنی فراگیری کرونا و منع آمد وشد بین استان‌ها، شرایطی را به‌وجود آورده که در نوع خود کم‌ نظیر است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نوشت: همین‌جا از رقیب اصلی خودم، آقای رییسی دعوت می‌کنم در اینستاگرام به‌ شکل زنده مناظره کنیم و بعد خدمت آقای جلیلی هستم.