انتخابات

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار کردن اطلاعیه ای از هنرمندان تئاتر کشور برای حضور در گردهمایی ویژه ای به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت به عمل آورد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموزان رای اولی در ۱۱ اسفند فرمان ولی را اجابت می‌کنند، نوشت: همه می‌آییم، خانواده‌ها وهمکلاسی‌ها را هم دعوت خواهیم کرد.
تلاش برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه از جمله رویکردهایی است که جریان‌های مختلف و البته متضاد معاند و ضدانقلاب را به اشتراک نظرو عمل رسانده‌ و همه آنها را طی روزهای اخیر برای ایجاد ناامیدی در جامعه و عدم حضور در پای صندوق‌های رای به خط کرده‌است.
سرلیست صدای ملت می‌گوید: بخشی از اصولگرایان می‌گویند همین وضع خوب است و دنبال حل مشکل و رفع تحریم‌ها نیستند و می‌گویند تحریم‌ها برای ما نعمت است اما ما می‌گوییم این درست نیست.
سید جمال هادیان طبائی زواره کاندیدا حوزه انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس معتقد است، بسیاری از نمایندکان مجلس پیاده اند.
سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه گفت: از روز پنج شنبه شب و روز جمعه تا پایان رای گیری، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود.
طی پیامی از سوی رئیس اتاق تعاون ایران مطرح شد؛

دعوت از جامعه بزرگ تعاون برای حضور در انتخابات

رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی، ضمن اعلام حمایت از نمایندگان محترم و فرهیخته عضو فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی و نامزدهای حاضر با سابقه فعالیت در بخش مردمی تعاون که همواره مجدانه و دلسوزانه مطالبه گر حقوق تعاونی ها بوده اند،  آحاد مردم به ویژه جامعه بزرگ تعاونگران را به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراخواند.
سازمان آگهی های پرسون