اخبار داغ فضای مجازی

با صفحه اخبار داغ فضای مجازی از تمام رویدادهای داغ که در شبکه های اجتماعی نقل محافل است باخبر شوید.

انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه صدای فرزاد فرزین بر روی تیتراژ یکی از سریال ها، این پروژه را برای پخش با مشکل مواجه کرده است، حاکی از حاشیه ای جدید برای شبکه نمایش خانگی است.
دردسر جدید برای خانم بازیگر؛

شکایت پزشک مشهور از سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی از پزشکی که باعث فلج شدن فکش شد شکایتی نکرده است اما پزشک دیگری با همان نام و تخصص به دلیل مشکلاتی که برایش به دلیل اطلاع رسای این بازیگر پیش آمده از او شاکی شده است.
این روزها که همه فعالیت‌های نمایشی به محاق رفته است، مونا فرجاد، بازیگر جوان با اجرای قطعاتی نمایشی در صفحه شخصی خود، جمع بزرگی از تماشاگران را جذب کرده است.
ناپدید شدن زن جوان پاس پلیس را وسط کشید، تحقیقات ادامه یافت تا اینکه ارتباط مفقود شدن این زن با لباس دست دوم روشن شد.

مادری کم سن و سال در کنار نوزاد تازه متولد شده اش روی تخت بیمارستان و اینجا پایان دوران سخت بارداری این دختر نوجوان 11 ساله است.

در روزهای اخیر جمعی از هنرمندان از جمله رضا رشیدپور نسبت به واکسیناسیون علیه کرونا در جزیره کیش با هدف تبدیل آن جزیره به قطب گردشگری واکسن توضیحاتی ارائه کردند.
جودی فاستر، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان ۵۸ ساله آمریکایی است که پیش از نمایش اولین فیلم سینمایی در جشنواره کن، جایزه یک عمر دستاورد هنری را از بانگ جون هو، فیلمساز کره‌ای و پدرو آلمودووار، کارگردان اسپانیایی دریافت کرد.
رئیس جمهور برزیل به دلیل پاره‌ای از مشکلات جسمی از جمله درد شدید در ناحیه شکم و به منظور انجام آزمایشات پزشکی در بیمارستان بستری شده است.
مهراب قاسمخانی با انتشار عکس سونوگرافی از گربه اش! نوشته که پدربزرگ شده است! کاربران توئیتری به نوه دار شدن قاسمخانی با این وضعیت، آن هم در اوج مشکلات مردم، واکنش نشان دادند.