فریبرز عرب نیا از شغل خود در کانادا پرده برداشت!

فریبرز عرب نیا با انتشار تصویری از خود شغلی را که از طرق آن مخارج زندگی اش در کانادا را تامین می کند فاش کرد.
تصویر فریبرز عرب نیا از شغل خود در کانادا پرده برداشت!

به گزارش سایت خبری پرسون، فریبرز عرب نیا بازیگر ایرانی که بعد مرگ همسرش عسل بدیعی با پسرش به کانادا مهاجرت کرد از شغلش در آنجا پرده برداشت.

فریبرز عرب نیا بازیگر و کارگردان کشورمان 25 فروردین ماه سال 1343 در تهران به دنیا آمد. این هنرمند کشورمان فرزند محمدحسن عرب نیا و افتخار صداقت طلب است.

او بعد از تحصیل در رشته سینما و گذراندن دوره های آموزش تئاتر زیر نظر استاد سمندریان و فراگیری هنر بازیگری در مجتمع آموزشی سینما به صورت جدی وارد دنیای بازیگری شد و فعالیت هنری خود را با بازیگری و کارگردانی چند نمایش آغاز کرد تا اینکه در سال 1369 با فیلم آهوی وحشی ساخته حمید خیرالدین، برای اولین بار مقابل دوربین سینما قرار گرفت. فریبرز عرب نیا بعد از بازی در چند فیلم سینمایی، سال 74 برای بازی در فیلم ضیافت به کارگردانی مسعود کیمیایی انتخاب شد و این فیلم نقطه عطفی در کارنامه بازیگری او محسوب می شود. فریبرز عرب نیا در فیلم ضیافت یکی از بهترین نقش هایش را بازی کرد و در چهاردهمین دوره جشنواره فیلم فجر دیده شد. فریبرز عرب‌نیا همچنین توانست با بازی در فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی در نقش یک قهرمان به ته خط رسیده به شهرت برسد و با بازی در فیلم شوکران، موفقیت خود را تکرار کند.

او که مدتی است در کانادا زندگی می کند مدتی قبل با انتشار پستی کارابران را با افشای شغلش در آنجا متعجب کرد و بدون خجالت منبع درآمد زندگی اش را در خارج اعلام کرد. فریبرز عرب نیا اعلام کرد که از ایران ارز خارج نکرده است و مخاجر زندگی اش در کانادا را از طریق کار کردن تامین می کند.

او گفت که در کانادا به شغلی غیر هنری و انسان دوستانه مشغول است. فریبرز عرب نیا گفت: من راننده بیماران هستم و آنها را جا به جا می کندم.

با شنیدن این شغل کاربران فضای مجازی بسیار متعجب شدند اما این آقای بازیگر با افتخار از شغلش صحبت کرد و این کار را یک حرکت انسان دوستانه دانست.

منبع: وقت صبح

464985