اخبار داغ فضای مجازی

با صفحه اخبار داغ فضای مجازی از تمام رویدادهای داغ که در شبکه های اجتماعی نقل محافل است باخبر شوید.

سحر قریشی طی روزهای گذشته در کانون اخبار فضای مجازی قرار گرفته است. این‌بار نه از بابت اظهارنظری منتسب به او، بلکه انتشار عکسی از او که با قرار گرفتن در کنار یک تصویر دیگر، شائبه‌هایی را در مورد ازدواج این بازیگر رقم زده است. اینکه این دو عکس چگونه در کنار یکدیگر قرار گرفته و چه فرد یا افرادی در پشت‌پرده انتشار آن قرار دارند، موضوع بحث این گزارش نیست. موضوع مهم‌تر اما دلیل این فضاسازی‌هایی است که هرچند وقت یک‌بار برای برخی از سلبریتی‌هایی که به خارج از کشور می‌روند، پیش آمده و آنها را به ترند اینترنت تبدیل می‌کند.
طی چند روز گذشته اخبار رابطه سحر قریشی با امیر تتلو در فضای مجازی انتشار یافته بود که با ویدئوی روز گذشته این بازیگر سینما در ویلای ترکیه، شایعات را به واقعیت نزدیکتر کرد.
در اولین روز جشنواره موسیقی فجر وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در تالار وحدت، به تماشای اجرای ارکستر سمفونیک تهران نشست.
انتشار تصویری از رییس جمهور روسیه با چشمانی بسته در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی چین که از آن به عنوان خوابیدن پوتین تعبیر شد حسابی در فضای مجازی سروصدا به پا کرد.
مجله معروف مد «وُگ» پس از انتشار پستی در رسانه‌های اجتماعی که بسیاری از کاربران آن را توهینی به زنان مسلمان آن هم در میانه گسترش اسلام هراسی در فرانسه به‌شمار آورده‌اند مورد انتقاد قرار گرفته است.
این روزها، تصاویری از ویلای لاکچری منسوب به حسن روحانی در صفحات شبکه های اجتماعی اصولگرایان و منتقدان رئیس جمهور سابق منتشر شده و با محتواهای انتقادی، دست به دست می شود. واقعیت ماجرا چیست؟