اخبار داغ فضای مجازی

با صفحه اخبار داغ فضای مجازی از تمام رویدادهای داغ که در شبکه های اجتماعی نقل محافل است باخبر شوید.

یک ارگونومیست با بیان این که شیفت‌های شبانه برخلاف ساعت درونی بدن و ریتم شبانه روزی اکثر افراد است، عوارض بیدار ماندن در طول شب را تشریح کرد.
کامبیز دیرباز جدیدترین هنرمندی است که به جمع بازیگران سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی اضافه شده است.

کمتر سوپراستار سینما مانند «کیانو ریوز» را می‌توان یافت که با وجود شهرت و ثروت فراوان، سبک زندگی متفاوتی با همقطاران خود دارد و به درویش مسلکی معروف است و اذعان می‌کند: «پول آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کنم».

«مارتین مول» ـ هنرپیشه و کمدین آمریکایی ـ که به خاطر بازی در سریال‌های طنز تلویزیونی «سابرینا جادوگر نوجوان» و «روزان» شهرت داشت، در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

وزارت کشور به طور رسمی تعداد آرای مردم به کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ را اعلام کرد و طبق آرای شمارش شده، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی باید در دور دوم با یکدیگر رقابت کنند.

نیما شاهرخ‌شاهی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه سرگیجه داخل قبر که باعکس خودش که روی آن بود خوابید این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق هنر روز عید غدیر خم به دیدار و عیادت استاد جمشید هاشم پور هنرمند نامدار سینما، تئاتر و تلویزیون رفت.
«جین سیمور» بازیگر ۷۳ ساله سریال پزشک دهکده در شصت و ششمین مراسم جوایز «خبرنگاران جنوب کالیفرنیا» جایزه افتخاری این رویداد را دریافت کرد.
مازیار فلاحی، خواننده سبک پاپ که چند سالی‌ست به خارج از ایران مهاجرت کرده، از همسرش جدا شده است.
عکسی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که تیلور سویفت، خواننده محبوب آمریکایی را در حال گرفتن سلفی با شاهزاده ویلیام، ولیعهد بریتانیا و فرزندانش نشان می دهد که میلیون ها بار دیده شده است.