اخبار داغ فضای مجازی

با صفحه اخبار داغ فضای مجازی از تمام رویدادهای داغ که در شبکه های اجتماعی نقل محافل است باخبر شوید.

فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به کارگردانی و نویسندگی امیر اطهر سهیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریف‌الدین و با هنرمندی لعیا زنگنه در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است.
نفیسه روشن، بازیگر مشهور و مطرح سینما و تلویزیون که معمولا استایل‌هایش سبکی یکسان را دنبال می‌کنند و به گونه‌ای دلنشین تنظیم نمی‌شوند، مهمان اکران فیلم «کوچه ژاپنی‌ها» در پردیس مگامال بود.
روز پنجشنبه بود که کورتنی کارداشیان، عکس یک دیس عدس پلو با ته‌دیگ سیب‌زمینی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «برنج مورد علاقه‌ام.» آن گوشه عکس هم آشپز ایرانی این غذای ایرانی را تگ کرد. خانم سارا معتمدی.

بهنوش طباطبایی، بازیگر مطرح و مشهور ایرانی که اخیرا همواره خوش‌پوش و لوکس ظاهر شده‌است، در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه «زندگی در یزد»، با تیپی سفید و خاص دیده شد.

لادن مستوفی، بازیگر مشهور و محبوب ایرانی است که احتمالا او را با ایفای نقش پریا در سریالی با همین نام به یاد دارید. او اخیرا در سریال «گناه فرشته» نیز ایفای نفش کرد و بسیار خوش درخشید.
در آخرین روزهای فصل بهار اگرچه جدول فروش سینماها باز هم تحت تاثیر کمدی‌ها قرار گرفته است اما احتمالاً اکران فیلم‌های غیرکمدی از چهره‌هایی همچون مهران مدیری که وعده نمایش آن داده شده، توازن بیشتری را در گیشه برقرار کند.

هدی زین‌العابدین با انتشار پیامی در صفحه اختصاصی خود در اینستاگرام از هنرمندانی که زادروزش را تبریک گفته بودند تشکر کرده که یک پیام متفاوت زیر پست این بازیگر جوان و محبوب سینما حسابی سر و صدا به راه انداخته است.