ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 28 شهریور؛

بیت کوین 48 هزار دلار را حفظ کرد

پس از شروع پرنوسان هفته گذشته، که در آن بیت کوین ابتدا 1500 دلار افزایش یافت و سپس در عرض چند دقیقه 3000 دلار کاهش یافت، این ارز دیجیتال از افزایش قیمتی پایدار برخوردار شد.
تازه ترین اطلاعات منتشر شده توسط سیستم خرید تدارکات فدرال، شاخه اجرای مهاجرت و گمرک امنیت داخلی ایالات متحده از عقد قراردادی به ارزش 1.36 میلیون دلار با صرافی بزرگ کوین بیس با هدف همکاری در زمینه اپلیکیشن‌های تجاری و نرم افزار توسعه اپلیکیشن خبر می دهد.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 27 شهریور 1400؛

بیت کوین به بالاترین سطح خود در 11 روز گذشته رسید

هفته گذشته با افزایش نوسانات به خاطر گزارش های جعلی همکاری والمارت (Walmart) با لایت کوین آغاز شد. بیت کوین 1500 دلار جهش کرد و ظرف مدت کوتاهی شاهد دامپ 3000 دلاری بود. این اتفاق با افت قیمت تا مرز 43300 دلار به اوج خود رسید.

بلومبرگ نیوز روز جمعه گزارش داد که مقامات آمریکایی در حال بررسی معاملات احتمالی داخلی و دستکاری بازار در Binance هستند که به طور بالقوه فشار بیشتری را به صرافی ارزهای دیجیتال اضافه کرده است که در بسیاری از کشورها به هدف موشکافی نظارتی تبدیل شده است.

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی شاهد تغییراتی بود.
سرعت تغییرات در ارزهای دیجیتال به قدری است که روزانه طرفداران بیشتری را به خود جلب می‌کند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از اقتصادهای جهان رویکرد خود نسبت به ارزهای دیجیتال را عوض کنند؛ رویکردی که سابق بر این بیشتر در مخالف و تقابل با آن بود. اما حالا با توسعه روزافزون و فراگیری بیشتر این ارزها نمی‌توان اثرگذاری آنها را در اقتصاد کشورها انکار کرد.
قیمت بیت کوین روند افزایش مستمری را بالاتر از مقاومت 46000 دلاری شروع کرد. BTC توانست منطقه مقاومت 47000 دلاری و میانگین متحرک ساده ساعتی 100 را پست سر بگذارد.

پس از آنکه اتریوم توانست منطقه مقاومت 3450 دلاری را پشت سر بگذارد، روند صعودی جدیدی را آغاز کرد. اتر (ETH) منطقه مقاومت 3500 دلاری و میانگین متحرک ساده ساعتی 100 را شکست تا به سمت یک منطقه مثبت حرکت کند.

حساب کاربری Solana Status در توییتر تأیید کرده است که راه اندازی مجدد شبکه در چند ساعت آینده رخ می دهد. پیش از این، شبکه اصلی سولانا تقریباً ۲۴ ساعت از کار افتاده بود و با مشکلاتی مواجه شده بود. این شبکه پس از رسیدن به اوج ۴۰۰،۰۰۰ تراکنش در ثانیه (TPS) آفلاین شد.

نگاهی کلی به وضعیت بازار رمزارزها امروز 24 شهریور 1400؛

جهش 5 درصدی بایننس کوین

چند روز گذشته برای ارز دیجیتال اول بازار روزهای به شدت نوسانی و بی ثباتی بود. همه چیز پس از ریجکت شدن قیمت در سطح 46500 دلار روز دوشنبه شروع شد و افت بعدی ظرف چند دقیقه قیمت آن را به 45000 دلار رساند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه رمزارزها می‌توانند یک شبه فردی را میلیاردر و فردا شب وی را ورشکسته کنند، گفت: رمزارز بسیار بدتر از بورس است چرا که با شدت بیشتری افراد را ورشکسته می کند.
قیمت بیت کوین توانست بالاتر از سطح 45000 دلار باقی بماند. در نتیجه، BTC روند صعودی جدیدی را از محدوده مقاومت 46000 دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی 100 آغاز کرد.

اتریوم توانست بالاتر از سطح 3200 دلار یک مبنای حمایتی قوی تشکیل داده و روند افزایشی جدیدی را آغاز کند. در این روند افزایشی، اتر (ETH) موفق شد مقاومت 3350 دلاری و میانگین متحرک ساده ساعتی 100 را پشت سر بگذارد.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از دستگیری مالک کافی‌نتی که با در اختیار داشتن رمزعبور شاکی اقدام به سرقت ارزهای دیجیتال وی کرده بود خبر داد و گفت: شهروندان از در اختیار قرار دادن رمزهای عبور خود به دیگران خودداری کنند.