پیشنهاد مارک کوبان درباره استفاده از دوج کوین

یک پیشنهاد از سوی کارآفرین میلیاردر آمریکایی، مارک کوبان (Mark Cuban) ارائه شد. او ستاره مجموعه تلویزیونی واقعیت های تجارتی Shark Tank و مالک تیم NBA دالاس ماوریکس است.
تصویر پیشنهاد مارک کوبان درباره استفاده از دوج کوین

به گزارش سایت خبری پرسون، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توئیتر درباره نحوه حل مشکل ربات های اسپم این پلتفرم بحث کرده است. او قول داده است که این مشکل درمورد هرزنامه ها را حل کند.

در یک توئیت در اوایل صبح یکشنبه، کوبان پیشنهاد کرد که همه یک دوج کوین برای ارسال پست های نامحدود در توئیتر گرو بگذارند. اگر کسی پستی را به‌ عنوان هرزنامه علامت‌ گذاری کند و شخص دیگری آن را تأیید کند، آن شخص دوج کوین هرزنامه‌نویس را دریافت می‌کند. او همچنین توضیح داد که هرزنامه‌ ها باید 100 برابر بیشتر دوج کوین ارسال کنند. با این حال، اگر پست اسپم نباشد، شخصی که برچسب اسپم بودن به پستی را زده است دوج کوین خود را از دست می‌دهد.

در زمان نگارش این خبر، توئیت کوبان بیش از 9 هزار بار لایک شده است. بیلی مارکوس، یکی از خالقان دوج کوین گفت: “من از این کار خوشم آمد.” ماسک نیز پاسخ داد: “ایده بدی نیست.”

بسیاری از حامیان دوج کوین فکر می‌کنند که پیشنهاد کوبان ایده خوبی است و باور دارند که برای DOGE میتواند بسیار صعودی باشد. با این حال، برخی از مردم در مورد دوام آن تردید دارند و در مورد نیاز به پرداخت هزینه برای خدماتی که در حال حاضر رایگان است و وادار کردن مردم به استفاده از میم کوین به عنوان وثیقه برای جلوگیری از ارسال هرزنامه سوالاتی پیش خواهد آمد.

رئیس تسلا قول داده است که “پیشرفت های قابل توجهی” در توئیتر ایجاد کند. او ربات‌های اسپم کریپتو را “آزاردهنده‌ ترین مشکل توئیتر” نامید. قبل از اینکه غول رسانه‌ های اجتماعی پیشنهاد خرید او را بپذیرد، گفت اگر پیشنهادش در توئیتر موفق شود، “ربات‌ های هرزنامه را شکست خواهد داد یا در تلاش برای آن خواهد مرد.”

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

395503