عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی مولفه هایی هستند که یک شبه به وجود نمی آیند اما به راحتی لطمه دیده و از دست می روند. باید اقدامات و عملکردها به نحوی باشد که اعتماد عمومی افزایش یابد و سرمایه اجتماعی ترمیم شود نیز نباید این موضوع را صرفا به تحولات چند ماهه گذشته مرتبط دانست.
علی دارابی گفت: اگر به حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و زیرساخت‌های آن توجه شود نگاه‌ها و رویکردها را تغییر دهیم می‌توان از اداره کشور بدون اتکا به نفت سخن گفت.
۴۵ دقیقه مشاور روانشناسی حدود ۲۵۰ هزار تومان تمام می‌شود البته برخی از روانشناسان به دلیل اینکه متقاضی زیادی برای استفاده از خدمات کلینیکشان دارند قیمت‌های بسیار بیشتری را برای هزینه مشاوره تعیین کرده‌اند تا جایی که گاهی قیمت هر جلسه مشاوره ۴۵ دقیقه‌ای به «۶۰۰ هزار تومان» هم می‌رسد.
قطعا کاهش مراجعه مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای در میانه انبوهی از مسائل و آسیب‌های اجتماعی یک دستاورد بزرگ برای نظام محسوب می‌شود که باید آن را تقویت کرد و نهادهای حاکمیتی و نظارتی با تعریف درست قانون و البته استفاده از نظرات کارشناسی و نمایندگان صنف، می‌توانند به پیشرفت این صنعت و چرخه تولید و پخش کمک کنند؛ آن هم در روزگاری که به دلایل مختلفی صداوسیما مرجع حضور هنرمندان نیست!
پسران بی‌شناسنامه شانس بیشتری برای پیدا کردن کار به عنوان کارگر دارند، اما دختران نه تنها از امکان کمتری برای کارکردن برخوردارند، بلکه بی‌هویتی آنها را در برابر آزارهای جنسی آسیب‌پذیرتر می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد، به این صورت که آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند.
راز داشتن پوست خوب در روتین مراقبت از پوست شبانه شما است ، مثلا می تواند در روبالشی شما نیز باشد. تعویض نکردن روبالشی خود در هفته ممکن است باعث ایجاد مشکلات پوستی شود.
کشیدن بهزیستی و مدیران آن به چالشهای سیاسی معمول لطمات تاریخی بر جامعه وارد خواهد نمود که اندکی دیگر قابل جبران نخواهد بود. ریاست سازمان بهزیستی با تشکیل اتاق فکرهای در محورهای یادشده با حضور نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها اقدامات علمی را به بوته تجربه برکشند.