اخبار فوری

با تشدید برودت هوا در کشور، از هفته گذشته، مصرف گاز بخش‌های خانگی و تجاری در استان‌های شمالی افزایش یافته و موجب افت فشار گاز در این مناطق شده است.
به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت امام موسی کاظم (ع)، سینماهای سراسر کشور فردا (پنجشنبه) تا ساعت ۱۷ تعطیل هستند.
سرلشکر موسوی گفت: حدود ۶۰ هزار واحد مسکن شخصی برای کارکنان ارتش در دست احداث است که بخش اعظمی از مشکلات بی منزل بودن کارکنان ارتش برطرف می‌شود.
در یکصد و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران تصویب شد؛ رانندگانی که به پرداخت عوارض طرح ترافیک خود تا پایان سال اقدام کنند مشمول دریافت ۳۰ درصد تخفیف می شوند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش ۱۰۰درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق گفت: ثبت نام اینترنتی این تسهیلات از ششم اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۸اسفندماه ادامه خواهد یافت.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه اعضا وام زوجه تا ۲۳ سال و زوج تا ۲۵ سال به‌مبلغ ۲۰۰میلیون تومان (در مجموع ۴۰۰میلیون تومان) و وام ازدواج سایر افراد نیز برای هرکدام از زوجین به‌مبلغ ۱۵۰میلیون تومان (در مجموع ۳۰۰میلیون تومان) تصویب شد.
یک متخصص داروسازی بالینی گفت: افراد در حد مسمومیت‌های دارویی ساده می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند و نشانه‌های بیماری را شرح دهند تا اگر خطر جدی باشد به اورژانس انتقال داده شوند و اگر جدی نبود، توسط متخصص داروساز، دستورالعمل‌های کنترل در خانه ارائه می‌شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در کنکور سال آینده صرفا ۴۰ درصد سابقه تحصیلی فقط در پایه دوازدهم لحاظ می شود، در سال ۱۴۰۳ سهم سوابق تحصیلی ۵۰ درصد از پایه دوازدهم و یازدهم خواهد بود و از کنکور ۱۴۰۴ میزان ۶۰ درصد سابقه تحصیلی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم لحاظ و سهم کنکور ۴۰ درصد می شود.
در راستای سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه محصولات و عرضه محصولات جدید و به روز، خودروی پژو ۲۰۶ از مدار تولید خارج خواهد شد.